Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Toyota C-HR взе на мушка Nissan Qashqai

03.10.2014 16:30

В Париж се състоя и европейският дебют на водородния седан на марката

В Париж Toyota представи концепта C-HR. Така дизайнерите на марката изпълняват обещанието си пред президента Акио Тойода: преди пет години той призна, че за намаляването на интереса на младежите към автомобилите  не са виновни самите младежи, а това какво правят самите автомобили и провъзгласи курс към емоционалност.

Разбира се, серийното превъплъщение на C-HR ще бъде с хибридно задвижване, иначе би било странно. Факт е, че от появата на първия Prius  през 1997 г. Toyota вече е продала над 7 милиона хибридни автомобила (истина е, че на Европа се падат само 780 хиляди).

Нисък динамичен покрив, отделени от каросерията задни светлини, хитра хищна муцуна с недружелюбна усмивка на бронята… Всичко това е прототипът на Toyota - C-HR. Експертите веднага го определиха като опасен конкурент и на Nissan Juke, и на Nissan Qashqai едновременно. По отношение на габаритите концептът е с 27 мм по-къс от съперника (4350 х 1850 мм на  C-HR срещу 4377 х 1837 мм на Qashqai), междуосието също е близко по размери: съответно 2640 и 2646. Ако сравним C-HR спрямо другите модели на Toyota, той е леко по-голям от Auris, но е по-компактен от Priys, а в йерархията на кросоувърите ще се нареди под модела RAV 4.

Очаква се редица дизайнерски находки в концерта да намерят място в серийните нови модели на Toyota, което означава да станат по-емоционални.

Вече се говори , че серийното производство ще стане факт през 2017 г. Междувременно C-HR трябва задължително да порасне с още една двойка врати, но главното е заложено сега – новата платформа, която Toyota разработва напълно самостоятелно, независимо от BMW и Subaru.

В Париж се състоя и европейският дебют на водородния седан FCV. Именно в такъв вид той ще се появи на пазара в Япония (през пролетта на цена от около 50 хил. евро), Америка и Европа (през лятото).

Коментари
comments powered by Disqus