Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Volkswagen Virtus GTS ще стане сериен

08.11.2018 10:38

Бразилският събрат от последно поколение на хечбека Polo се появи на салона в Сао Пауло

Моделът Volkswagen Virtus, бразилският събрат от последно поколение на хечбека Polo, се появи на автомобилното изложение в Сао Пауло под формата на демонстрационен модел Virtus GTS. Cayman, Levante, Panamera и M4 със съща добавка към името не могат да се притесняват: спортният седан получава под капака турбодвигател 1,5 TSI с мощност 150 к.с. и 250 Нм. Въпреки това, на фона на досегашната топ версия на Virtus (турбоагрегат 1,0, 115 к.с. с бензин и 128 к.с. с етанол, 200 Нм), новият модел е истинска "гореща " модификация, която ще стане серийна през 2019 г.

Декорациите на GTS-версията на Virtus са доста скромни: червена ивица на носа и кант на вентилационните дефлектори и предавателния лост на автоматичната трансмисия, със същия цвят са шевовете на седалките и волана.

Заедно с Virtus, компанията представи на салона хечбека Polo GTS със същия двигател. Оборудването, от цифрово арматурно табло до сензори за светлините и дъжд сензори, и на двата автомобила в базовото си изпълнение е много богато.

Ако еднолитровият турбодвигател на Virtus ускорява до първите 100 км/ч за 9,9 сек, тогава 1,5-литровият агрегат със сигурност ще постигне това упражнение за 9 сек. За съжаление производителят не посочва този параметър.

Коментари
comments powered by Disqus