Най-интересен от тях се оказва първообразът на наследника на спортното купе 370Z
В края на ктомври по време на автомобилното изложение в Токио, както пише в сайта Car and Driver, ще се състои премиерата на два концепта на Nissan. Най-интересен от тях се оказва първообразът на наследника на спортното купе 370Z - дългоочакваният Z-автомобил. Вероятно той ще бъде построен върху същата платформа със задно задвижване Nissan FM (Front Midship), която вече е в основата на моделите Infiniti Q50 и Q60. От Q60 ще вземе назаем битурбо двигателя V6 3,0 (405 к.с. и 475 Нм) със седемстепенна автоматична предавателна трансмисия. Освен това се очаква и Z-хибрид, чиято сумарна мощност може да надхвърли 500 к.с. Серийният спортен автомобил трябва да се появи на пазара през 2019 г. на цени от около 30-50 хиляди долара.
Седанът Nissan VMotion 2.0 (на снимката) през този месец даде нова дизайнерска посока на марката. Обновеният Nissan GT-R просто е едно невинно момиче в сравнение с това агресивно създание. Следващият Z трябва да бъде още по-напрегнат.
В демо модела Nissan Esflow (2011 г.) мнозина видяха новите фантазии на тема Z-автомобил. Като се има предвид разширяването на електрификацията на гамата, което японците планират за следващите четири години, Z на батерии не е далеч от истината. Прототипът Nissan Gripz може да сподели дизайнерски находки с концепта Juke.
Втората изненада за публиката в Токио ще бъде кросоувърът Juke e-Power, един истински хибрид. Според слухове колата коренно ще промени външния си вид (в духа на концепта Gripz), а технически ще повтори хечбека Note e-Power. Това означава, че трицилиндровият бензинов двигател 1,2 генератор (79 конски сили, 103 Нм ) ще работи в тандем с електрически двигател (109 к.с., 254 Нм). Разходът на гориво е не повече от 3,0 л/100 км. Има серийно бъдеще на този Juke.