Ако прототипът стане сериен модел, той ще трябва да замени Outlander или Pajero
Да събереш в едно каросерия на всъдеход със „зелена” задвижваща система: всъщност това е новият боен кон на Mitsubishi. Японската марка за пореден път го доказва на автомобилния салон в Париж с представянето на концепта GT-PHEV.
При Mitsubishi през последните години никак не липсват електрически или хибридни концепции на кросоувъри. Японската марка за втори пореден път на автомобилното изложение в Париж ще представя непознат до момента свой проект, този път носещ наименованието GT-PHEV (означаващо Ground Tourer Plug-In Hybrid EV). Голямата радиаторна решетка вече е намерила приложение в Outlander и ASX, обградена от два хромирани бумеранга. Освен това погледът се плъзга по триетажната конструкция на автомобила, стоповете са интегрирани в една тънка лента, докато перфорираните задни светлини приличат на Range Rover. Що се отнася до съдържанието, дори и да не разполагаме с никакви подробности, прототипът изглежда по-внушителен, отколкото дизайнерските разработки EX и XR-PHEV.
120 км автономен пробег на електричество
Ако прототипът GT-PHEV получи зелена светлина и се превърне в сериен модел, той ще трябва да замени Outlander или Pajero. Програмата предвижда нова хибридна схема, която използва три електрически двигателя, вместо два, както е в момента: един отпред и два за задната ос. Софистичната интегрална трансмисия ще се възползва и от данни, събрани от датчици, камери и интернет връзката на автомобила, за да се адаптира в реално време според актуалните пътни условия. Mitsubishi все още е прекалено пестелив на технически подробности, като предпочита да се фокусира върху избрани числа: 120 км автономен пробег в електрически режим.