Повратният момент изглежда ще настъпи с пускането на ново поколение на модела Optima
Марките Hyundai, KIA, Genesis и техните бъдещи модели във всеки сегмент трябва да се различават по-силно един от друг, да имат по-изразена индивидуалност. Това сподели пред журналисти главният дизайнер на Hyundai Motor Group Люк Донкерволке. „Нашата основна задача е да диференцираме философията на дизайна на трите марки, в противен случай пейзажът ще бъде прекалено еднороден. Не на последно място, защото имаме голям дял от продажбите в Корея, заяви наследникът Петер Шрайер. - Ние ще се откажем от глобалния език на дизайн, защото в противен случай се оказва, че е твърде еднакъв, неподатлив. Алтернативата изисква повече усилия, но това ще донесе гъвкавост. "
„Hyundai се държи добре по отношение цена/качество парите, но трябва да добавим емоции“, посочи Люк онкерволке. "Марката ще бъде съблазнителна и чувствена, спортна, енергична и стилна." По-рано дизайнерът Санупе Ли заяви, че "автомобилите на Hyundai ще бъдат по-секси от тези на Alfa Romeo” .
Дизайнерът на KIA Бьончол Юх увери, че неговата марка ще бъде по-млада, по-смела и по-строга: “Преминаваме от носа на тигъра към лицето, въпреки че радиаторната решетка тип tiger nose ще бъде запазена. По принцип това е същото, но за всеки сегмент ще има различна интерпретация". Донкерволке добави: "Сега ще е по-скоро маска, отколкото нос."
Стилът на марките няма да се разминава напълно. „Ще има няколко обединяващи теми с различни интерпретации. Нашият подход е по-добре да се сравняваме не с матрьошки, а с шаха ”, посочва 53-годишният белгиец.
Повратният момент изглежда ще настъпи с пускането на ново поколение на модела Optima. „Разделението между KIA и Hyundai ще бъде по-ясно. Ще има неочаквани детайли, ще бъде увеличено влиянието на архитектурата и изкуството върху автомобилния дизайн”, прогнозира Бьончол Юх. “Следващият Sportage ще бъде дори по-смел от новия Tucson. А Genesis ще се превърне в марка за висша мода”, очаква Донкерволке. Според него Genesis скоро ще покаже страхотен нов концепт.