Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Копецки превзе Барум за шести път

27.08.2017 18:04
Копецки превзе Барум за шести път

Алексей Лукянюк бе единственият съперник на чеха, но остана втори

Ян Копецки (Skoda Fabia R5) спечели за трети пореден път и общо шести рали „Барум”, шести кръг в европейския шампионат. Чехът не остави никакво съмнение за превъзходството си и на финала завърши с близо минута аванс спрямо втория Алексей Лукянюк (Ford Fiesta R5).

Интрига имаше единствено в събота сутрин, когато Копецки и Лукянюк си разменяха етапните победи. Преднината на чеха преди обедния сервиз бе скромните 1,9 секунди, но ситуацията се промени драстично при вторите минавания. Едно завъртане и повреда в сервото костваха 16,6 секунди на Лукянюк в края на деня.

Проблемите със сервото за руснака продължиха и в неделя, а същевременно физическото му състояние след зловещия инцидент в началото на лятото го затрудни допълнително и той бе принуден да се откаже от битката и да се примири с второто място.

Вацлав Пех (Ford Fiesta R5) вървеше убедително към подиума, но спука две гуми в неделя сутрин, а имаше една-единствена резервна в багажника си и развя белия флаг. При неговото отсъствие Роман Креста (Skoda Fabia R5) и Томаш Костка (Skoda Fabia R5) се вкопчиха здраво в битката за третата позиция. Ветеранът спечели последната отсечка и прескочи своя сънародник с критичните три секунди.

Кайетан Кайетанович (Ford Fiesta R5) също мина едно място напред на последната „Кошики”, за да завърши на пета позиция. На пръв поглед резултатът на европейския шампион е разочароващ, но в действителност е повече от обещаващ, тъй като основният му съперник в спора за титлата Бруно Магалаеш (Skoda Fabia R5) остана едва девети.

1,9 секунди разделиха Мариан Грибел (Skoda Fabia R5) от петото място, но то бе достатъчно за победата в категорията на джуниърите под 28 години. Два кръга преди края на сезона Грибел е и на теория шампион при младежите, което му гарантира участие с WRC автомобил в световния шампионат догодина.

Бриан Буфие (Ford Fiesta R5) се движеше стабилно четвърти, но спука гума в осмата отсечка и на финала десетото място бе програма максимум за него. Пълните резултати от надпреварата може да видите тук.

Екатерина Стратиева (Citroen C2 R2 Max) се върна в Европейския рали шампионат, но куп проблеми я съпътстваха през цялата надпревара. В събота бившата шампионка при дамите получи повреда в спирачките и отпадна, а в неделя скъсана предна дясна шпилка й коства над шест минути закъснение в сервиза. Последва проблем с педала на газта и спад в налягането на маслото, но Стратиева все пак стигна до финала

Следващият старт от ERC е рали „Рома ди Капитале”, което стартира на 15 септември.

Коментари
comments powered by Disqus