Финалният завой на пистата “Албърт Парк” бе коригиран, след като миналата година Михаел Шумахер катастрофира на проблемния участък.
Въпреки че до началото на сезона остават по малко от две седмици, организаторите на дебютния старт в Мелбърн са се съобразили с предложението на техническия делегат на Международната автомобилна федерация Чарли Уайтинг за разширяване и изравняване на външния бордюр. Промените целят намаляване на риска от напускане на трасето. Неравното тревно покритие, което граничи с пистата, е бетонирано и върху него е положена изкуствена настилка.
Изпълнителният директор на Australian Grand Prix Corporation Тим Бамфорд не бе особено вдъхновен от корекциите, изискани от ФИА. “Основната причина за катастрофите е, че пилотите напускат очертанията на пистата. Бордюрите са вдигнати и карат автомобилите да подскачат, защото именно това е тяхната цел”, коментира Бамфорд. “Не става дума за сериозни промени, а за ивица широка метър и дълга не повече от 20 метра.”