За осем месеца са продадени само 1133 автомобила, търсенето достигна дъното
Mazda обяви промените в европейския субкомпактен CX-3 за моделна година 2021, които ще влязат в сила през есента. Говорейки за "опростяване на двигателната гама ", компанията заяви вече постигнат факт: SUV с предно предаване остава в ЕС с един двигател Skyactiv-G 2.0 (211 к.с., 206 Нм) с шестстепенна механична и автоматична трансмисия. Междувременно комплексът за сигурност i-Activsense е допълнен с една усъвършенствана функция SCBS (автоматично спиране с разпознаване на пешеходци в тъмното), а технологията за осветление вече се включва автоматично по-рано привечер и при лоша видимост.
Отвън кросоувърът въобщо не е променен. С изключение на сивия металик Polymetal Grey, който е добавен към палитрата на каросерията. Освен това производителят обещава версия Special Edition, която ще се различава по лъскави черни вложки отвън и бяла изкуствена кожа с бежов велур в салона.
Предните седалки са „актуализирани до последната спецификация“. Media Center MZD Connect сега в базовото оборудване поддържа Apple CarPlay (безжичен) и Android Auto. Не е необходимо да се плаща допълнително за огледало в салона с автоматично затъмняване и антиотблясъци. Променен е дизайнът на ключодържателя.
Обновяването изглежда оскъдно, особено когато погледнетм статистиката за продажбите на модела в Европа. За осем месеца са продадени само 1133 автомобила. Търсенето достигна дъното: пет бройки бяха закупени през април, шест през май, седем през юни... Очевидно Mazda CX-3 стана жертва на пандемията, тъй като през 2019 г. бяха продадени 61 962 броя, а през 2018 г. - 55 548. тласъкът би могъл да бъде даден чрез ярка реформа с въвеждането на иновации, но изглежда Mazda няма нито ресурси, нито мотивация за това. В Германия CX-3 струва 20 851-25 092 евро.