Немският автомобилен клуб ADAC подлага на краштест масивния всъдеход Audi Q7 и малкия Fiat 500. Проведеният експеримент е показателен за беззащитността на пасажерите в сигурен автомобил от ниския клас, когато срещу него се изправи повече от два пъти по-тежко превозно средство.
ADAC констатира твърде високо натоварване при сблъсъка за пътниците в 500, въпреки че моделът бе оценен като един от най-сигурните в своя клас от агенцията EuroNCAP. Защитната клетка на каросерията е съхранена, въздушните възглавници обаче не успяват да предотвратят контакта между обитателите на превозното средство и волана респ. първата колона. Екстремно високите измерени стойности за натоварване на врата, таза и краката на тестовия манекен във Fiat говорят за тежки наранявания при евентуален реален сблъсък.
Причина за сериозните деформации в предницата на 500 е солидната носеща конструкция на Q7, която почти не търпи поражения. Други фактори, които допринасят за крайния резултат, са огромната разлика в теглото на двамата "противници" и липсата на щадяща отсрещния автомобил концепция в Audi. Според немския автомобилен клуб промени в строежа на баварския всъдеход биха могли да оптимизират констатираното неравновесие.