Новият модел ще има три приоритета: аеродинамични качества, тегло и увеличена маневреност
В разговор с журналисти Енрико Галиера, маркетинг мениджър на производителя с изправеното конче, разкри някои подробности за бъдещата смяна на хиперавтомобила LaFerrari.
Новият модел, очакван през 2022 г., ще бъде разработен около три приоритетни оси: неговите аеродинамични качества, теглото му и увеличена маневреност. Мощността на задвижващата система ще остане на заден план според Галиера, който уточнява, че тя също трябва да бъде по-слаба от тази на новия SF90 Stradale, задвижван от хибридна система (включваща V8 4,0-литров битурбо агрегат), развиваща сумарна мощност 1000 к.с.
Енрико Галиера не потвържда кой двигател ще бъде монтиран в новия хиперавтомобил, но обаче обясни, че производителят от Маранело ще продължи да разработва V8 и V12 агрегати. И за разлика от това, което беше направено с LaFerrari, който е оборудван с V12 мотор, работещ в комбинация със система за възстановяване на кинетичната енергия (като предлага 963 к.с. и 900 Нм), V12 двигателят на италианския производител не може да бъде хибридизиран поради високото си тегло.
Галиера обаче посочи, че новият V6 в процес на разработване в Маранело, чието тегло ще бъде по-леко, ще има същите динамична характеристики като V8, тъй като може перфектно да бъде адаптиран към хибридна система.