Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Край преди финала

21.01.2007 10:01

Рали Дакар 2007 маркира още една черта в черния списък. Френският мотоциклетист Ерик Обижу стана втората жертва на тазгодишното издание на най-атрактивната пустинна надпревара. 42-годишният състезател почина в края на вчерашния четиринадесети етап между Тамбакунда и Дакар.

Според организаторите причината за смъртта на Обижу е сърдечен удар, който е следствие от прекомерното натоварване по време на предпоследния етап. “15 километра преди финала той спря, защото не се чувстваше добре. Последва припадък, след който Обижу така и не успя да се върне към живота. Той бе фанатик на тема мотокрос. В кариерата си имаше шест участия в Рали Дакар, като през 2001 година се класира на престижната 16-а позиция.”

Обижу постигна 26-о време в скоростния етап между Тамбакунда и Дакар и се движеше на 19-о място във временното класиране.

След трагичния край на френския мотоциклетист жертвите на Рали Дакар за 2007 година станаха две. Мотоциклетистът Елмър Саймънс с КТМ почина след катастрофа на 142-ия километър между Ер Рашидия и Уарзазате в Мароко. През 2006–та на 9 януари след сериозни травми на врата загина мотоциклетистът Анди Калдекот, който броени дни по-рано спечели третия етап между Надор и Ер Рашидия. На 13 януари 10-годишно момче от местното население  почина, след като бе ударено от латвийския състезател Марис Сауканс докато пресичаше трасето на състезателите, а ден по-късно още едно 12-годишно момче се озова под гумите на сервизен камион.
Коментари
comments powered by Disqus