Нейната специализация е създаването на маркетингови стратегии и бизнес модели
През януари концерните FCA и PSA се обединиха в алианса Stellantis, който включва 14 марки. Оттогава само Chrysler остана без лидер: за него временно се грижеше шефът на Dodge Тимъти Кунискис. Мениджърът по продажбите и маркетинга Кристин Фюел "с богат опит в автомобилната индустрия" ще стане главен изпълнителен директор на Chrysler, който влиза в сила от 13 септември. Нейната специализация е създаването на маркетингови стратегии и бизнес модели, управление на продукти, организация на веригите за доставки и други подобни.
Фюел се присъедини към Stellantis от могъщия конгломерат Honeywell, в чието подразделение Safety and Productivity Solutions тя служи като главен търговски директор. Името на Кристин фигурира и в списъците на Ford и Johnson Controls.
Сега гамата на Chrysler се състои от обновения миниван Pacifica, неговия близнак Voyager и второто поколение на седана Chrysler 300 (2011 г.). В продуктовия план за 2021-2023 г. марката не излъчва нищо ново, въпреки че има обещаващи концепции Airflow Vision (2020) и Portal (2017).
„Кристин начело на Chrysler е страхотна новина за Stellantis. Убеден съм, че това ще създаде нов тласък за емблематичната марка и реализацията на нейния огромен потенциал “, каза Карлос Таварес, на когото Фюел ще докладва директно. През пролетта Таварес даде на всяка от 14-те марки десетилетие, за да оправдае съществуването си, и им обеща необходимите ресурси. Dodge вече се обърна към китайците.