Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Acura MDX в почти сериен облик

15.10.2020 14:53

Всички подробности за четвъртото поколение ще бъдат разкрити преди старта на продажбите

Нали не се притеснявате от думата прототип. Новото поколение Acura MDX, което дебютира като концепт, е почти сериен автомобил. Просто сменете футуристичните странични огледала - и готово. Приемствеността на дизайна е очевидна, но автомобилът е по-дълъг, по-широк и по-нисък от предшественика си с междуосие, увеличено със 76 мм (до 2896 мм). Силуетът става по-приятен поради линията на капака на двигателя. За първи път в историята MDX получа предно окачване с двойни носачи - кросоувърът се премести върху нова платформа от седана TLX. Схемата с много звенно окачване отзад не се е променила, но самата конструкция е нова. А MDX има и версия Type S. Също за първи път.

Всички подробности за четвъртото поколение на модела Acura MDX ще бъдат представени непосредствено преди старта на продажбите. В началото на 2021 г. на купувачите ще бъдат предложени версии с V6 3,5 двигател, а модификацията с V6 3,0 турбо агрегат ще бъде пусната през лятото на същата година. Производството ще се извършва в завода в Охайо, както и преди. Между другото, в продължение на 20 години в Съединените щати са продадени повече от 1 милион автомобила Acura MDX.

Следата - отпред и отзад -  е разширена, а корпусът с много високоякостни стомани е добавил твърдост. По поръчка MDX ще получи светодиодна оптика и система за избор на режими на шофиране: калибрирането на силовия агрегат, кормилното управление и окачването ще бъдат променени. Джанти с диаметър до 21 инча ще бъдат инсталирани срещу допълнително заплащане.

Накрая, интериорът на модела е добре подреден. В салона кожа Milano, естествено матово дърво и алуминий. Автомобилът е оборудван с трисекционна въздушна възглавница за пътници отпред, предни седалки с 16 електрически регулировки и деветрежимен масажор, 1000-ватова аудиосистема ELS 3D с 25 високоговорителя и панорамен покрив.

Спортната модификация ще получи турбо двигател V6 3,0 (360 к.с. и 480 Нм, както и десетстепенна автоматична трансмисия и задвижване на всички колела SH-AWD, спортни настройки с индивидуални съединители на всяко задно колело. А базовият агрегат ще бъде V6 3.5, но характеристиките му все още се пазят в тайна (преди мощността беше 294 к.с. и 362 Нм).. Списъкът с оборудването на новия MDX  - адаптивни амортисьори, четирибутални спирачки Brembo, усъвършенстван комплекс за безопасност AcuraWatch и за първи път в историята на марката Acura цифрово арматурно табло (диагонал 12,3 инча).

Коментари
comments powered by Disqus