Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Audi Q7 ще има много прилики с Q8

21.12.2018 14:23

В Детройт автомобилът няма да бъде показан, защото марката няма да участва

Второто поколение на кросоувъра Audi Q7 бе представено на автомобилното изложение в Детройт през януари 2015 г. Време е за обновяване. В Детройт през януари 2019 автомобилът няма да бъде показан, защото марката реши да пропусне това изложение. Ще трябва да изчакаме представянето му през март в Женева. Докато разглеждаме снимките на актуализирания Q& на тестовете в Арктическия кръг, събираме предварителни прогнози за промените в автомобила.

Радиаторната решетка заедно с бронята са прекроени, оптиката е с по-остри линии от преди.

Мигачите са сменили външните контури, нови са и светлинните тела. Практически автомобилът получава нова пета врата. Разбира се, заедно с бронята.

На заден план се вижда Audi Q8. И не е изненадващо: той може да служи на по-малкия събрат като референтен модел. Между другото, следвайки примера на Q8, и в Q7 немците може да внедрят 48-волтов двигател-генератор на всички версии. А фотографиите говорят, че салонът на актуализирания Q7 е станал подобен на интериора на Q8.

В Германия например в конфигуратора на стандартния Q7 има само един дизелов двигател V6 3.0 (231 или 286 к.с.). В същото време, SQ7 TDI с мощност 435 к.с. вече не се продава, а дизеловият хибрид с мощност  373 к.с., който е 3.0 TDI e-tron, също приключи продажбите си. Видимо, очаква се производството на обновения SQ7 (тази версия вече е забелязана на тестове), но не може да се каже нищо за бъдещето на дизеловия хибрид.

Ако погледнем отблизо, ще видим, че фаровете на новия Q7 ще приличат на оптиката на A6.
Не е изключено в Европа да се появи друга версия на Q7. Например в Китай продават хибридния Q7 55 e-tron, чиято задвижваща система е изградена на базата на 2,0 TFSI бензинов турбодвигател със сумарна мощност 367 к.с.. Преди дни подобна система получи родствения кросоувър Volkswagen Touareg PHEV, а дори и пакет с увеличена мощност. Защо Q7 в Европа да нe получи същото?

Коментари
comments powered by Disqus