Турбо двигателят 1,5 в комбинаиция на електрически мотор генерират 243 к.с. и 530 Нм
Третото поколение на кросоувъра Haval H6 дебютира миналото лято. Той получи нова модулна платформа с по-здрава каросерия, както и доста ефективни бензинови двигатели - компресорен 1,5 GDIT (169 к.с., 285 Нм) и 2,0 GW4C20B (224 к.с., 385 Нм). Това е само началото. Haval H6 Hybrid дебютира на автомобилното изложение в Банкок - и това е най-мощната версия във фамилията. Четирицилиндровият турбо двигател 1,5 е комбиниран тук с електрически мотор, а общата им мощност достига 243 к.с. и до 530 Нм. Вярно е, че засега няма повече подробности за задвижващата система .
В Тайланд продажбите на хибридния Haval H6 с пет врати, оборудван със задвижваща система L.E.M.O.N. DHT ще стартира през юни 2021 г. и ще се появи на австралийския и новозеландския пазар през четвъртото тримесечие на тази година.
Външно хибридният H6, който зарежда батерията само в движение, се различава от останалите версии само с табелки с имена. За модела се предлагат панорамен покрив, алуминиеви джанти с диаметър 19 инча и обзорни камери.
Интериорът е същият като този на бензиновите версии. Кросоувърът е оборудван с 10,25-инчов цифров инструментален клъстер, 12,3-инчов чувствителен на допир централен екран и цветен head-up дисплей. Мултимедийна система с достъп до мрежата може да бъде актуализирана „по въздуха“.
Известно е , че хибридът H6 получава автопилотот второ ниво, който включва адаптивен круиз контрол, автоматични спирачни системи, поддържане на автомобила в центъра на лентата и наблюдение на слепите зони. Плюс това, за бензино-електрическия модел се предлага технология за автоматично паркиране както успоредно, така и перпендикулярно на бордюра, както и система, която при движение със скорост до 30 км/ч запомня последните 50 метра от пътя и възпроизвежда ги самостоятелно. Great Wall прави специален залог за H6 Hybrid в страните от Югоизточна Азия, особено Тайланд, където ще произвеждат хибридния кросоувър.