Появяват се нова светодиодна оптика отпред и отзад, броните и решетката са променени
Hyundai Kona се превърна в един от най-популярните модели на корейската компания за три години - над 228 хиляди продадени автомобила. Но създателите няма да почиват на лаврите си. Това ясно се намеква от настоящата голяма актуализация. Външният вид е променен забележимо: появяват се нова светодиодна оптика отпред и отзад и броните, радиаторната решетка са променени, широкият слот е отстранен върху нея. А лентите на въздухозаборника намериха място в предницата на спортната модификация N Line, която преди това не беше в гамата. Такива автомобили се отличават с оригиналния си дизайн, джанти и голям брой външни елементи, боядисани в цвета на каросерията.
Поради други брони, Hyundai Kona с пет врати добавя 40 мм дължина (до 4205 мм). След обновяването моделът придобива система за автоматично спиране, която открива не само пешеходци, но и велосипедисти, както и система за предотвратяване на отварянето на задните врати, когато друг автомобил се приближи отзад.
Kona N Line не се отличава по техника от стандартната версия. Изключение - версия със 198 к.с., задвижване на четирите колела. Кросоувърът със Sport Package има оригинално управление с по-финни настройки.
Въздушните дефлектори и предавателният лост на автомобила с два педала са променени, нови цветове на кожената тапицерия. Освен това може да бъде поръчано виртуално арматурно табло с диагонал 10,25 инча. Kona има централен сензорен екран със същия размер и преди. Версията N Line (на снимката) има оригинален волан, червени шевове, метални педали.
Освен това толкова значима част от обновяването е обновената двигателна гама. Базовият турбо агрегат 1,0 T-GDI (120 к.с.) остава в експлоатация, но сега може да бъде допълнен с 48-волтов стартер генератор. В този случай автомобилът получава усъвършенствана механична трансмисия iMT, в която съединителят се управлява от жици. Ако няма електрическа добавка, тогава изборът на скоростни кутии се свежда до ръчна или роботизирана . Също така, микрохибридна инсталация, но вече по поръчка, е дизелова версия с двигател 1.6 Smartstream със 136 к.с. Тяработи в комбинация с с шестстепенна механична iMT или седемстепенна роботизирана трансмисия, с предно или задвижване на всички колела.
Палитрата е разширена с пет нови цвята, а гамата от лети джанти е ревизирана, като са добавени други опции с диаметър 17 и 18 инча. Но това не се отнася за хибрида. Той запази старите джанти.
Предлагат се и два вида задвижвания за тези, които избират Konu с новия турбо 1.6 T-GDI Smartstream (198 к.с.). За тези автомобили се предлагат само с роботизирана кутия и без хибридна система с 48 волта. И накрая, пълноценният хибрид Kona остава в гамата, а задвижващата му система нее променена. Всички версии без изключение получават пренастроени пружини, амортисьори и стабилизиращи щанги в посока на по-голям комфорт при шофиране. За това е адаптиран и електрическият сервоусилвател, чиято работа трябва да стане по-линейна. Всичко това европейците ще могат да тестват преди края на 2020 г. Само стартът на хибридни продажби е насрочен за следващата година.