Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Maserati Levante V8 вече е на пътни тестове

19.04.2016 11:22

Ако всичко върви добре, тази модификация ще се появи на пазара през 2018

В момента на появата на първия кросоувър на Maserati - Levante, по  време на автомобилното изложение в Женева, някои от най-верните почитатели на марката бяха малко разочаровани. Италианците заявиха, че за серийния автомобил ще предложат три шестцилиндрови турбо агрегата с работен обем  3,0 литра, но всички очаквания са насочени към топ варианта с V8 3,8 битурбо от седана Quattroporte GTS. И сега Давид Данесин, шеф на производството на компанията в интервю за изданието списание Autoblog заяви: "Прототип на Levante с осемцилиндров мотор е готов и вече започнаха неговите изпитания".

На всички снимки е показан шестцилиндровият Levante. Топ версията с осемцилиндров двигател може да има малко по-различни брони. Дължината, широчината, височината на кросоувъра са съответно: 5003 мм, 1968 мм, 1679 мм, а междуосието е 3004 мм. Клиренсът може да се променя (162-247 мм).

Въпреки че Levante споделя една платформа с моделите Quattroporte и Ghibli, при седана V8 агрегатът е комбиниран само със задно задвижване, докато в Levante е само двойно. Тези и други особености след "трансплантация на сърцето" трябва да бъдат проверени преди началото на серийното производство.

Известно е, че сега предлагат за  Levante следните двигатели: бензинов V6 3,0 (350 к.с. и 500 Нм, ускорение от нула до сто за 6,0 секунди, максимална скорост 251 км/ч), същият двигател с друга мощност (версия индекс S) - 430 к.с., 580 Нм, 5,2 сек, 264 км/ч и най-накрая дизеловият V6 3,0 (275 к.с., 600 Нм до 6,9 сек, 230 км / ч). В Quattroporte осемцилиндровият мотор генерира 530 к.с. и 650 Нм (710 к.с. в режим overboost). Ако инженерите монтират този двигател в кросоувъра  и запазят тези показатели (а те може да бъдат и увеличени, има такива предпоставки), автомобилът може да стане конкурент на такива всъдеходи като Porsche Cayenne Turbo (520 к.с. и 750 Нм, 4,5 сек, 279 км/ч), Turbo S (570 к.с. и 800 Нм, 4,1 сек, 284 км/ч) и Range Rover Sport SVR (550 к.с. и 680 Нм, 4,7 сек, 260 км/ч).

Мениджърите на  Maserati все още не са взели окончателно решение дали Levante с осемцилиндров мотор ще се появи в серийно производство, тъй като пазарът за тези SUV модели е малък и тесен, и трябва да се подготви сериозна финансова обосновка на тази модификация.

Ако всичко върви добре, Levante V8 ще се появи на пазара през 2018.
Съдбата Levante V8 зависи между другото и от популярността на версиите с шестцилиндровите двигатели. Междувременно кросоувърът Levante ще се появи при европейските дилъри през май, а в САЩ - през септември и октомври.В същото време вече има подробности за предстоящо актуализиране на Quattroporte и Ghibli. Според вътрешни източници те ще дебютират с доработен шестцилиндров турбо 3,0 мотор, който ще получи променена цилиндрова глава и нови разпределителни валове, и ще добави към мощността още 20 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus