Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Mazda CX-5 ще получи турбодвигател

21.06.2018 15:30
Кросоувърът Mazda CX-5 ще получи турбодвигател

Сега американците могат да избират модела само с един атмосферен двигател 2,5

Mazda е свързана с турбото от доста време. Първият четирицилиндров турбо E5T агрегат се появи през 1983 г., след което с него започнаха да оборудват моделите Mazda Familia и Ford Laser от първата половина на 80-те. И как да не си спомним емблематичния спортен автомобил Mazda RX-7, оборудван с роторен двигател с един или дори с два турбокомпресора. В по-новата история има „горещи” автомобили от серията MPS, след което производителят от Хирошима забрави  бензиновите турбомотори. Мълчанието беше нарушено от Skyactiv-G 2,5T. Първо с него бе оборудван кросоувърът Mazda CX-9, а след това и обновената Mazda 6 получи този агрегат. А скоро време той ще се окаже под капака на CX-5 с пет врати.

За момента американските купувачи могат да избират Mazda CX-5 само с един атмосферен двигател 2,5 със система за дезактивиране на половината от цилиндрите при слабо натоварване. Но до края на годината в Щатите ще се появи версия с дизелов двигател 2,2, а по-късно и с 2,5-литров турбо двигател.

Миналата година в САЩ са продадени 127 563 кросоувъра Mazda CX-5, но това не е най-добрият резултат в сегмента на компактните SUV в Америка. За сравнение, през 2017 г. първите три места се заемат от Toyota RAV4 (407 594 единици), Nissan Rogue (403 465 броя и Honda CR-V (377 895 автомобила.

Изданието The truth about cars разполага със сертификационен документ на Съвета за защита на калифорнийските въздушни ресурси. От това следва, че в  САЩ  за моделната година 2019 подготвят Mazda CX-5 с двигател Skyactiv-G 2,5T, комбиниран с шестстепенна автоматична скоростна кутия. За момента няма данни колко конски сили ще генерира четирицилиндровият двигател на  CX-5, но е известно, че в моделите  Mazda 6 и CX-9 мощността му достига 254 к.с. и 420 Нм. Освен това не е ясно дали подобна модификация на кросоувъра CX-5 ще се появи в Европа, въпреки че на Стария континент клиентите имат избор от два бензинови и няколко дизелови двигателя. А в Щатите сега се продава само двигател 2,5 Skyactiv-G със 194 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus