Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Skoda Karoq е наследникът на Yeti

19.09.2017 10:58

Малкият SUV модел използва технологичната основа на Seat Ateca и VW T-Roc

Моделът Yeti осигури на Skoda сериозен старт в SUV сегмента. Сега чехите представят неговия наследник в лицето на новия Karoq. Малкият SUV модел използва технологичната основа на Seat Ateca и VW T-Roc – модулната платформа за модели с напречно разположени двигатели A1.

Арките на калниците на каросерията с четири врати са мощно изпъкнали, а линията в долния ръб на прозорците се покачва леко в посока назад. Като цяло дизайнът на Karoq се придържа в стила на големия събрат Kodiaq, запазвайки компактното звучене – общата дължина на новия модел е 4 метра и 38 сантиметра. Багажното пространство на Karoq възлиза на 521 литра при изправени задни седалки, а след сгъването им, капацитетът му се увеличава на 1630 литра.

Мощността на базовите бензинов и дизелов двигател е еднаква - 115 к.с. Най-мощният бензинов агрегат ще развива 150 к.с., а при дизелите максималната мощност ще достигне чак до 190 к.с. При пазарния дебют през октомври ще започнат да се предлагат по-високите варианти на изпълнение, така че цените ще стартират от около 24 000 евро за варианта с най-малкия бензинов мотор. Най-евтиният дизелов модел ще бъде с цена 27 190 евро.

От нашия специален пратеник във Франкфурт Мирослав Николов, гл. редактор на сп. auto motor und sport  България


Коментари
comments powered by Disqus