Вече се предлагат за поръчка на цена от 230 000 евро за модела GTX и 294 000 евро за GT2
Австрийският производител KTM Sportcar GmbH обяви предстоящото пристигане на новите KTM X-BOW GTX и GT2 на първите си клиенти и потвърди хомологацията на версията GT2 за GT World Challenge Europe Sprint Cup.
Новият KTM X-BOW, проектиран от Kiska, разработен в сътрудничество с Reiter Engineering и сглобяван в халетата на марката със седалище в Грац (Австрия), се предлага в две самостоятелни версии.
Моделът GTX се задвижва от 2,5-литров петцилиндров двигател (доставян от Audi), предлагащ мощност 500 к.с. и ще отговаря на изискванията за различни първенства, докато моделът GT2 ще има 600 к.с. и ще се състезава на пистата с Audi R8 LMS GT2 и Porsche 911 GT2 RS Clubsport, които вече присъстват в GT World Challenge Europe Sprint Cup. Така KTM става третият производител, който официално стартира в тази нова категория GT2, представена от SRO Motorsports.
"С автомобил с тегло около 1000 кг и мощност по-голяма от 500 к.с. (за GTX) и 600 к.с. (за GT2), няма нужда да се срамуваме от сравнения", обяснява Мехаел Вьолфинг, управляващ директор на KTM Sportcar GmbH. „Благодарение на лекото си тегло и ефективността на двигателя от Audi, това означава ограничено износване на гумите. В допълнение към това, безопасността комбинира най-доброто от двата свята: от една страна имаме хомологирана предпазна клетка в GT, а от друга - одобрен монокок “.
KTM Sportscar GmbH се надява да потвърди успеха на модела X-BOW, от който са сглобени над 1300 автомобила от пускането му преди 12 години. Модел, който оттогава се промени много, а новият KTM X-Bow никога не е бил толкова впечатляващ: 4,70 м дължина и 2,04 м широчина, той има и най-дългото междуосие (2,85 м) в сегмента GT.
Новият KTM X-BOW вече се предлага за поръчка на цена от 230 000 евро за модела GTX и 294 000 евро за версията GT2, а първите 25 доставки се очакват през есента.