И в стандартната си версия KTM X-Bow може да скрие шапката на повечето прехвалени спортисти, подготвени от далеч по-опитни в областта компании. Австрийците обаче продължават да се забавляват със своя модел, като последният му вариант генерира 300 к.с.
Стандартно тежащият 790 кг X-Bow използва двулитровия TFSI на Audi във версията с 240 к.с. След съответните промени по четирицилиндровият агрегат обаче максималната му мощност достига 300 к.с. В допълнение двигателят е разположен по-ниско от стандартния вариант, което се отразява позитивно върху центъра на тежеста на и без това спортно ориентирания автомобил.
KTM X-Bow R може да бъде поръчан с два опционални пакета. Хомологираната Sport версия може да се използва и по обществената пътна мрежа, докато Race е подготвена изключително за каране на писта.
На този етап австрийците не дават конкретна информация за промените по X-Bow с изключение оптимизацията на двигателя, но обещават „драстично подобрение в представянето“.
От компанията не са пренебрегнали и 500-те клиенти, които вече са се сдобили с X-Bow след появата му на пазара през 2008 г., и ще предлагат R версията не само като нов автомобил, но и като допълнителен пакет.
Успоредно KTM работи по X-Bow от моделната 2011 г., който ще бъде представен в началото на следващата година.