Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица е критичен към промените във Формула 1

20.08.2007 12:08

Роберт Кубица критикува технологичните изменения, които се случват във Формула 1 през последните години.

Полският пилот, който се измъкна абсолютно невредим след невероятно жестоката катастрофа в старта за Голямата награда на Канада, заяви, че не е изцяло поддръжник на промените във Формула 1, провокирани от желанието на ФИА да увеличи сигурността в автомобилния спорт.

„От сликове преминахме на гуми с протектор. От V10 преминахме на V8. Сега ще трябва да се откажем и от тракшън контрола”, заяви пилотът на BMW-Sauber, цитиран от британското списание F1 Racing.

Системите за тракшън контрол ще бъдат забранени след края на настоящия сезон, тъй като ФИА ще има възможност да следи успешно за използването им, тъй като през 2008 година всички болиди ще бъдат оборудвани със стандартна електроника.

Според някои от коментарите промяната ще позволи на пилотите да демонстрират истинските си възможности, но 22-годишният Кубица е категоричен, че основната идея на Формула 1 е да бъде винаги в крак с високотехнологичните решения.

„Обожавам да се състезавам и да карам, но искам автомобилите да бъдат най-бързото нещо в света. Нямам нищо против да контролирам газта прецизно с десния си крак, но искам да съм бърз, а подобни промени със сигурност ще забавят темпото”, категоричен е Кубица.
Коментари
comments powered by Disqus