Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица се връща на стартовата решетка!

21.11.2018 12:28
Кубица се връща на стартовата решетка!

Williams ще оповести договора на поляка в Абу Даби още тази седмица

В края на миналото десетилетие Роберт Кубица бе една от големите звезди на Формула 1. През 2008 г. той спечели и първата си победа, но изненадващото решение на BMW да сложи точка на заводската си кампания му попречи да се бори за световната титла.

Въпреки това полякът не се отказа. Присъедини се към Renault и с действията си на пистата доказа, че е сред най-силните пилоти на стартовата решетка. Заговори се, че дори е подписал с Ferrari за 2012 г., но преди началото на сезон 2011 дойде драматичният инцидент на рали „Ронде ди Андора”, което обърна целия му свят след бруталната катастрофа.

Кубица не се предаде и продължи въпреки физическите ограничения. Започна с участия в Световния рали шампионат и въпреки многото катастрофи не свали гарда до последно. И изведнъж чудото се случи. Миналия сезон Renault го покани да тества – първо автомобила от 2012 г. , а впоследствие и последната версия. 

Французите така и не го ангажираха, но Williams го направи, въпреки че британският тим предпочете Сергей Сироткин за титулярното място през 2018 година. За Кубица остана ролята за тестови и развоен пилот и той я прие. Което се оказа и правилното решение!

През следващия сезон 33-годишният пилот ще бъде титуляр успоредно с новака Джордж Ръсел. На този етап информацията не е потвърдена официално, но според Motorsport.com това ще се случи още в началото на състезателния уикенд в Абу Даби, който в края на тази седмица ще сложи точка на сезона във Формула 1.

Кубица има още едно предложение и то идва директно от Ferrari. Италианците останаха без пилот за симулатора си, след като Даниил Квят подписа отново с Toro Rosso, а Sauber избра Антонио Джовинаци. В дългосрочен план офертата на Ferrari е по-добра, но желанието на Кубица отново да участва директно във Формула 1 със сигурност е взело превес.

Коментари
comments powered by Disqus