Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Купата на нациите: Шумахер и Фетел изведоха за пети път Германия на върха

03.12.2011 23:24

Германия спечели за пети пореден път Купата на нациите, след като Себастиан Фетел и Михаел Шумахер победиха на финала скандинавците Том Кристенсен и Юхо Ханинен. Домакин на тазгодишното издание на Race of Champions отново e стадион "Есприт арена" в Дюселдорф, който в неделя ще определи и Шампиона на шампионите в индивидуалната надпревара.

Петата победа на немския тандем, който може да се похвали с уникалните девет титли във Формула 1, бе една от най-трудните, тъй като още на старта в груповата фаза Шумахер бе победен от Виталий Петров с 51 хилядни, въпреки че след първата обиколка имаше близо половин секунда аванс. Себастиан Фетел пък загуби от Анди Приоул, след като така и не успя да намери верния ритъм зад волана на Skoda Fabia S2000. В останалите двубои обаче германците бяха безгрешни и по този начин си гарантираха място на полуфиналите.

Там те срещнаха британския тим на Приоул и Дженсън Бътън, който започна по възможно най-добрия начин атаката към финала. В груповата фаза 66 хилядни не достигнаха на пилота на McLaren във Формула 1 да победи Шумахер зад волана на World Touring Racecar прототипа, но на полуфинала той се реваншира със страхотна победа и то със същия автомобил. Фетел обаче компенсира пропуска на своя съотборник и първо се наложи над Приоул, а впоследствие и над Бътън, като и в двете серии съперниците използваха KTM X-Bow.

В другия поток съвсем не бе толкова интересно, тъй като осемкратният победител в „24-те часа на Льо Ман” Том Кристенсен не допусна нито една загуба и въпреки колебливото на моменти представяне на своя съотборник Юхо Ханинен скандинавският тим с лекота стигна до финала. Именно там обаче датчанинът допусна първата си и единствена загуба. Шумахер явно се чувстваше по-комфортно зад волана на KTM X-Bow и изведе Германия с една победа напред в резултата.

По първоначален план за втория старт във финалната фаза трябваше да се кара Skoda Fabia S2000. Организаторите обаче прецениха, че Ханинен, който стана шампион в IRC през 2010 г. и в S-WRC през настоящата именно с този автомобил, ще има голямо предимство и го замениха с RoC бъгито. Това също не бе особено коректен избор, тъй като Фетел вече пета година участва в Състезанието на шампионите и има достатъчно опит с тази машина за разлика от дебютанта Ханинен, а същевременно в груповата фаза той направи един допълнителен старт с нея срещу Ян Копецки, който германецът с лекота спечели.

Фетел спечели с лекота и последната финална битка, тъй като Ханинен изоставаше драстично още след първата обиколка, а на финала на втората дори се завъртя, и по този начин изведе тима на Германия за пети пореден път на върха в Купата на нациите. След карирания флаг обаче двукратният световен шампион леко се изложи, като не можа да зарадва домашната си публика с няколко донъта зад волана на RoC бъгито. „Съжалявам за донътите, така и не можах да накарам този автомобил да завие на финала, но важното е, че по време на състезанието успявах”, заяви с усмивка на лицето Фетел, който утре ще се бори и за първата си победа в индивидуалното Състезание на шампионите. Стартът на надпреварата е в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus