Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Купето Alfa Romeo 4C ще бъде пенсионирано

28.06.2018 11:54

Концернът FCA възнамерява да реорганизира производството на автомобили в Италия

В моделната 2019 година ще изчезне купето Alfa Romeo 4C, каза пред журналисти продуктовият мениджър на марката Дани Прит. В гамата ще остане откритата версия 4C Spider, но цената ще бъде увеличена с хиляда (от 65 900 на  66 900 долара, става дума  за САЩ). За сравнение, изходящото отделение може да бъде закупено за $ 55,900.

Известно е: купето 4C със средно разположен мотор, подобно на роудстъра, е оборудвано с четирицилиндров турбоагрегат сработен обем  1,75 л с мощност 240 к.с. и 350 Нм. Тягата се предава на задните колела чрез шестстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Производителят ще спре да предлага пистовия пакет за роудстъра. Но някои части (по-ефективни амортисьори, усилени стабилизатори за странична стабилност, по-големи ковани джанти, гуми Pirelli P-Zero AR Racing, корпуси на страничните огледала и декоративни рамки на уредите от карбон) могат да бъдат поръчани индивидуално като опция.

Очевидната причина за решението е спад в търсенето. През 2015 г. в САЩ са  продадени 663 единици от модела 4C (общо купета и роудстъри), през 2016 г. 492, през 2017 г. - 406 , а през първите пет месеца на тази година - само 95. През същите пет месеца американците са купили 2487 броя Boxer и Caiman общо. Не е съвсем ясно дали отпадането на купето от гамата се отнася само за Северна Америка, но не е много ясно. В Европа нещата не са по-добри. За по-миналата година приключи за модела 4C с 1179 нови регистрации, през 2017 продажбите  вече са 871, а за периода януари - април 2018 г. за регистрирани 121 продажби. Прогнозата за цялата година е 360-400 продадени  автомобила, което е два пъти по-зле от миналата година.

Серийното производство на купето 4C стартира през 2013 г. Това предвещаваше едноименният концепт от  2011 г.

Представители на концерна FCA заявиха, че възнамеряват да реорганизират производството на автомобили в Италия, като предоставят повече мощност за по-скъпите модели за сметка на по-евтините. Добре е да припомним, че новият план за развитие на Alfa Romeo до 2022 г. предвижда създаване на купе GTV, базирано на Giulia и суперавтомобил 8C със средно разположен двигател. Освен това в гамата няма да се появи само един, а едновременно три нови кросоувъра. В тази светлина отпадането на 4Сот моделната гама  изглежда логично.

Коментари
comments powered by Disqus