Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Купето BMW M8 ще се появи в две версии

04.12.2018 14:18
Купето BMW M8 ще се появи в две версии

В интериора на M8 Competition впечатлява не само специалната декорация

Пазарният старт на BMW M8 се очаква през следващата година, а най-вероятната премиера е през март на автомобилното изложение в Женева. И има шанс, заедно с обичайното М8 баварците ще представят и по-мощна версия M8 Competition, без да чакат друг салон. Снимките на такъв амтомобил без камуфлаж неотдавна се появиха в портала GermanCarForum.

За модела с две врати с известната буква М производителят обещава да оптимизира окачването (включително монтажните елементи) и каросерията, т.е. ще бъдат предприети редица мерки за увеличаване на тяхната здравина.

Купето с емблема Competition на багажника е оборудвано с оригинални 20-инчови джанти и голям пакет от карбонови елементи: от обрамчването на въздухопроводите до покрива и от огледалата до спойлера с дифузора. Декорация от въглеродни влакна има и в салона.

В интериора на M8 Competition впечатляват не само специалната декорация и нестандартният предавателен лост, а и двойката "горещи" програмируеми клавиши M1 и M2, както и в М8. Те позволяват бързо активиране на  предварително избраните режими на шофиране. Между другото, самата компания BMW официално потвърждава, че в М8 е монтирана система M xDrive с четири двигателни колела с възможност за принудително превключване към режим със задвижване на задните колела (2WD).

При стандартните модификации на Серия 8 накрайниците на изпускателната система са трапецовидни, а на М8 - четири кръга.

За двигателите има само предварителни данни. Производителят посочва само мощност от "повече 600 к.с.". Ако при седана M5 Competition турбодвигателят V8 4,4 генерира 25 к.с. (както и 750 Нм), малко вероятно е мощността на по-скъпото М8 да бъде по-малка. За "обикновеното " M8 някои предвиждат същите 625 к.с., а за M8 Competition - 650. Междувременно вече има прогнозна цена. Стандартната Серия 8 струва 100 000 евро, докато M8 според вътрешни източници ще струва на клиентите 180 000 евро. Добавяме, че BMW потвърждава представяне след това на братята M8 Convertible и M8 Gran Coupe.

Коментари
comments powered by Disqus