Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Купето BMW Серия 2 дебютира след три дни

05.07.2021 10:25
Купето BMW Серия 2 дебютира след три дни

Както и при последното поколение, очакват се модификации с турбо двигатели 1,5, 2,0 и 3,0

BMW насрочи премиерата на второто поколение на купето за осми юли: автомобилът ще бъде представен в първия ден на фестивала на скоростта в Гудууд . Междувременно в интернет се появи изображение на Серия 2 на пътя. Ако това не е компютърна графика, тогава картината потвърждава достоверността на предварително мигащите шпионски кадри.

Както и при последното поколение, тук се очакват няколко модификации с турбо двигатели 1,5, 2,0 и 3,0. По-специално, самият производител потвърди версията M240i xDrive с шестцилиндров турбо агрегат с 374 к.с.. А в купето M2 от най-висок клас мощността на мотора трябва да надвишава 400 к.с. Новият модел ще смени седемстепенната роботизирана трансмисия с осемстепенна автоматична (версията с механична също трябва да остане в диапазона). За купето Серия 2 дизайнерите са подготвили скромна радиаторна решетка и може би няма да остане в серийното производство.

Междувременно тестов екземпляр на кросоувъра BMW X8 M потвърди предположението, че моделът ще бъде plug-in хибрид. Във всеки случай, в модификацията Competition. По неофициални данни базовата версия на X8 M ще получи осемцилиндров турбо двигател (най-вероятно 4,4) с мощност от 625 к.с., а в X8 M Competition, освен агрегата с вътрешно горене ще има и електрически двигател с 200 к.с. ще бъде монтиран на модела. Сумарната мощност на задвижващата система ще достигне 750 к.с. Въпреки това, дори преди X8 M да бъде пуснат през 2022 г., трябва просто да видим X8, в двигателната гама на която се очакват шест- и осемцилиндрови вариации, включително тези със зареждане от мрежата.

Коментари
comments powered by Disqus