Турбо двигателят V8 6,2 LT4 не е променен и генерира същите 659 конски сили и 881 Нм
Решавате да си купите Chevrolet Camaro за всекидневно ползване? Няма никакъв проблем! Така например, в Съединените щати се предлагат няколко нива на оборудване, три двигателя, включително турбо четирицинров мотор и атмосферни V6 и V8 агрегати, ръчни и автоматични трансмисии. Плюс богат списък от допълнително оборудване. Но погледнете само версията 1LE.
От 1988 г. насам феновете на емоциите на пистата я наричат безкомпромисното Camaro Винаги пакетът 1LE е достъпен само за осемцилиндровите автомобили, но миналата година най-накрая адаптираха и версия с V6. Но изборът на пистовото Camaro става още по-широк. На пазара излезе Chevrolet Camaro ZL1 1LE.
Автомобилът е построен върху ZL1. Турбо двигателят V8 6,2 LT4 не е променен и генерира същите 659 конски сили и 881 Нм. Шестстепенната механична предавателна кутия остава на работа, докато десетстепенна автоматична трансмисия в 1LE не се очаква. Пистовият ZL1 притежава подобрена аеродинамика: предна броня с вграден сплитер, променена конфигурация на въздухозаборниците, а отзад има голямо антикрило от карбон.
Спирачките на специалното изпълнение са като на конвенционалния ZL1. На предната ос са монтирани шестбутален моноблок Brembo с 390-милиметрови дискове, а на задната – четирибутални с 365-мм.
Създателите на пистовото Camaro не са си губили излишно времето. Първоначално автомобилът е оборудван с шест въздушни възглавници, двузонов климатроник, мултимедийна система с навигация и аудио система Bose, както и отопляеми и вентилирани предни седалки и отопляем волан. Подобни подробности не са необходими, когато става дума за пистов модел, който през зимата няма кой да го управлява.