Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Купето Koenigsegg Regera постигна шокиращ рекорд

30.09.2019 12:25

До Regera позират основателят на компанията Кристиан фон Кьонигсег и пилотът Сони Персон

През есента на 2017 г. хиперавтомобилът Bugatti Chiron ускори от 0 до 400 км/ч и след това спря, като за това му бяха необходими 41,96 сек за всичко. Отговорът от купето Koenigsegg Agera RS дойде през октомври същата година - 36.44 сек. Месец по-късно Agera RS подобри собствното си постижение (33,29 сек). А онзи ден отново подобри рекорда. Хибридният автомобил Koenigsegg Regera записа в своята история ново световно постижение - 31.49 сек.

До Regera позират основателят на компанията Кристиан фон Кьонигсег (вляво) и пилотът Сони Персон, поставил новия рекорд.

Изпитанието бе извършено на летището на шведския град Рода. Изпитател на Regera бе заводският тестов пилот Сони Персон. Рекордните 31,49 сек  се състоят от 22,87 сек (разстояние 1613,2 м), които бяха необходими за ускоряване до 400 км/ч, и 8,62 сек (435,26 м), необходими за спиране. Общото разстояние е 2048,46 м.

Моделът Regera използва уникалната система Koenigsegg Direct Drive, състояща се от двигател V8 5,0 Twin Turbo, три електромотора и необичайна трансмисия. Тя има хидравличен съединител за свързване с двигателя с вътрешно горене и основната предавка. Но няма скоростна кутия. В целия скоростен диапазон предавателното число между двигателя с вътрешно горене и колелата е едно и също. Сумарната мощност на цялата инсталация е 1500 к.с. (Шведите пишат в каталожните данни „повече от 1500”) и повече от 2000 Нм. 1470 кг сухо тегло или 1590 кг тегло на автомобила (с всички течности, но без водач). Екземплярът за изпитанието е напълно стандартен, а специално за безопасността на пилота са добавени предпазна клетка и четириточкови колани.

Задвижващата батерия на хибрида заема централния тунел. Следва ДВГ, към предния край на който е свързан един от трите електромотора (той е свързан с коляновия вал). Зад двигателя последователно се нареждат съединителят, главната предавка и другите електромотори на всяка ос.

Компанията заяви, че Regera е в състояние да развие максимална скорост от 403 км/ч. По- нататък тя опира до ограничителя на оборотите на двигателя. Но това не е страшно: такава беше първоначалната философия на проекта - не максималната скорост сред серийните хиперавтомобили, а най-впечатляващата динамика е в целия диапазон от нула до 400 км/ч. С максимална скорост, както си спомняме, Bugatti Chiron Super Sport 300+ е напред. Този прототип демонстрира 490,484 км/ч. Вярно е, че този модел ще бъде пуснат в лимитирана серия с електронен ограничител до 440 км/ч. Но Königssegg разполага още с хиперавтомобила Jesko, който все още не е показал всичките си възможности.

Коментари
comments powered by Disqus