Прототипът обаче премина регистрация и получи достъп до обществените пътища
Британският бизнесмен Лесли Едгар, който закупи марката TVR през 2013 г., изпрати писмо до клиенти, в което разказва за ситуацията около купето TVR Griffith. Специалисти анализираха съобщението и направиха разочароващо заключение - проектът е затънал в проблеми. Автомобилът все още съществува в един екземпляр: това е демо автомобил, показан през есента на 2017 г. Прототипът обаче премина регистрация и получи достъп до обществените пътища - тестовете уж започват "в следващите месеци".
Автомобилът с две врати с дължина 4314 мм (междуосие - 2600) има композитно шаси и каросерия, изработена по технологията iStream. Аксиалното разпределение на теглото се счита за идеално. Диаметър на джантите: 19 инча отпред и 20 отзад.
Споразумението с Ford за използването в Griffith на обновения V8 5.0 Coyote двигател се твърди, че вече е подписано. В стария Mustang този двигател, заедно с шестстепенната механична предавателна кутия Getrag, генерира 412 к.с., 528 Нм. Уви, TVR с две врати все още крие силата си.
Интериорът, покрит с Алкантара и кожа, не само изглежда архаичен, но и безнадеждно остарял. Това обаче не попречи на потенциалните собственици да резервират почти всичките 500 автомобила от първата партида LE (Launch Edition), оставяйки депозит от 5000 паунда.
Наскоро Лесли Едгар назначи Джим Бариман, изпълнителен директор на Jaguar Land Rover и наследи главния финансист. Междувременно работата във фабриката Ебу Уейл е "по-бавна от очакваното", тъй като сградата се нуждае от нов покрив и TVR се обърна към Уелс за помощ. Инвеститорите и клиентите губят търпение поради липса на напредък и няма добра новина за тях. Ако серийният Griffith все пак се появи, то това няма да е съвсем скоро. Ръководството на TVR отказва да коментира.