Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

L City: Това е вашият бизнес партньор

05.06.2019 16:26

Представяме концепцията и гамата на първия български електромобил

Урбанизацията в големите градове води до нарастваща нужда от „зелена“система за движение, особено в централните градски зони, за да се улеснитранспортът на стоки, логистиката и куриерските услуги, които ще бъдат пряко засегнати от ограниченията на движението на МПС. Ние знаем, че електрическите автомобили са бъдещето на автомобилната индустрия и затова нашият проект се основава на концепцията за електрическо превозно средство, което е лесно за използване, екологично и лесно за производство.

Време е да облечем думите в действия и да станем отговорни за това, което правим всекидневно за околната среда и да покажем на родна земя бъдещето на „Градската мобилна платформа - L City”.

След световната премиера на L City на международното автомобилно изложение в Женева през март 2019 г., представяме концепцията и моделната гама, както и работещи прототипи на бъдещите серийни автомобили на първия български електрически автомобил.

L City e мултифункционална градска платформа, над която може да се
надграждат различни варианти, съобразно нуждите на използване, което има
редица предимства:

* Ниски производствени разходи
* Ниски експлоатационни разходи
* Оптимизиран процес на производство
* Възможност за надграждане

Конструкцията позволява във всеки един момент да бъде надграждана и променяна динамично без допълнителни инвестиции, в зависимост от различните области на приложение. Пълната автоматизация на контролните елементи ще позволява лесното усъвършенстване в самоуправляващо се превозно средство. Скоростите за придвижване ще бъдат, съответно, лесно
регулируеми, като не се предвиждат скорости по-големи от 90 км/ч, напълно достатъчни за градски условия. Предвидени за производство са електромобили от следната габаритна гама:

L-City Utlity - Хомологация: М1/N1 max. 8+ 1 пътници; минимално тегло: 2500 кг с товар; Електромотор: 15 kW; пробег: min 100 km.- max – 300 km. батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента

L-City Sun - Хомологация: М1/N1; електромотор: 15 kW; пробег: min 100 km.- max – 300 km.; батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента; открита до 8 места - минимална полезна маса (общо тегло с товар) 2550 кг.; товарен вариант – кабина със затварящи се врати и повдигната товарна платформа;

L-City Carrier - Увеличена платформа за градска мобилност до размера на стандартен бус до 3500 кг. – пътнически или товарен Електромотор: 30 kW Разстояние: min 100 km.- max – 300 km. Батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента. Купе с възможност за използване на еднакви панели за затваряне на страничното
пространство и вратите с многобройни функционалности.

L-City Mega - Увеличена платформа – градски пътнически бус максимум до 36 човека или товарен камион с каросерия отзад открита или закрита на същата база. Електромотор: 2 х 30 kW ; пробег: min 100 km.- max – 300 km,
батерии: до 100 км/ч в зависимост от нуждите на клиента.

Всички описани по-горе модификации ще имат възможност за хибридна версия с бензинов или дизелов двигател, задвижващ предната ос и с електрическо задвижване на задната ос. Двете системи ще бъдат напълно автономни и едновременно с това свързани една с друга, като електрическото задвижване ще се използва за придвижване в градските центрове, а двигателят с вътрешно горене ще се използва за движение в крайградските зони. За целта вече имаме договореност с европейски производител на автомобили за закупуване на двигатели, трансмисии и други компоненти.

Основно предимство пред останалите компании в тази област ще е процесът на производство, дефиниран от предвидена за изграждане матрична поточна линия. Процесът на производство, при който човешкият фактор е максимално ограничен, използващ програмируеми роботи за извършване на съответните действия по сглобяване, заваряване и изграждане на цял
автомобил ще бъде контролиран от компютъризирана система.

Производството на шасита, части и компоненти ще се извършва в Русе. Планираме да започнем това производство в съществуващата ни база като едновременно с това се изгражда новият завод на притежавана вече от
новото дружество „Син Карс Индъстри” АД земя.

Финалният етап от производството, а именно асемблирането, ще се извършва в базата ни в Германия заради ниските транспортни разходи на основните компоненти, произвеждани и закупувани от там, а имено батерии, електромотори, трансмисии и други компоненти.

Друга основна причина е, че продуктът е насочен основно за европейските пазари и големите мегаполиси, където в зелените градски центрове вече има сериозни рестрикции за дизелови и бензинови автомобили, неудовлетворяващи емисионните норми Евро 6. Следващата точка за слгобяване ще бъде в нашата база в Ковънтри. Англия вече изпревари останалите европейски държави със забраните за продажба на нови авотмобили различни от електрически след 2030 г.

Основно ни предимство пред останалите компании в тази област ще е процесът на производство, а именно основаващо се на матричната гъвкава поточна линия – ММ /matrix manufacturing/ - изключително ефективен метод на работа, който се осъществява по следния начин: затворена поточна линия, разделена на отделни клетки, обособени с от два до четири робота, на която чрез бързото препрограмиране на роботизираната система се гарантира гъвкавостта и настройката на системата за различните модели за производство. При използването на този метод на производство, човешкият фактор е ограничен, като и възможността за грешка също е минимална. С ММ могат да бъдат произвеждани, както отделни компоненти, така и сглобяването на цели автомобили. Друго предимство е възможността за стартиране с по-малък на брой матрични производствени клетки, поетапното им увеличаване в зависимост от нуждите на пазара и търсенето. Така максималният капацитет на цялата поточна линия ще може да стигне 20 000 броя годишно.

Притежавайки знанието и процеса за производство на L City, палитрата от резервни части и компоненти, произведени в нашата база в Русе, както и гамата от резервни части закупувани от външни доставчици, ние лесно ще можем да трансферираме финалното сглобяване на нашите автомобили в различни точки на света. Вече водим преговори с американски и други инвеститори в тази посока.

В новосъздаденото дружество „Син Карс Индъстри” АД прехвърлихме всички наши активи свързани с прозиводството на спортни, състезателни и електрически автомобили до момента, както и недвижима собственост, необходима за това. Дружеството ще емитира акции, които ще предложи за продажба на пазара през Българската Фондова Борса.

Завършвайки можем да обобщим нашите планове накратко:

1. „Син Карс Индъстри” АД притежава знанието и правата за производство на мултифункционална платформа за градска мобилност с многоцелево приложение.
2. „Син Карс Индъстри” АД притежава знанието и правата да мултиплицира самостоятелно, с партньори или чрез продажба на лицензи сглобяването на автомобилите L City във всяка точка на света.
3. „Син Карс Индъстри” АД, по примера на всички големи производители, използвайки “Произведено в Германия” ( „Made in Germany”) и ориентирано на първо място към западноевропейските пазари, а след това и за останалите
части на света.

Инж. Росен Даскалов
Изпълнителен директор

Коментари
comments powered by Disqus