Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lagonda All-Terrain ще очертае сериен кросоувър

06.02.2019 17:41

Възродената марка ще ще се конкурира с моделите Rolls-Royce Cullinan и Bentley Bentayga

Рестартът на марката Lagonda, която сега е специализирана в електромобилите, се състоя преди година: публиката в Женева видя концептуалния седан Lagonda Vision. В същото време тогава кураторите на Lagonda от компанията Aston Martin обещаха електрически кросоувър. Това ще бъде първият модел на възродената марка и ще бъде произвеждан в завода в Сейнт-Атане, рамо до рамо с кросоувъра Aston Martin DBX. Но това ще се случи едва през 2021 г., а на 5 март ще бъде показан прототипът Lagonda All-Terrain.

Британската преса твърди, че Lagonda ще ще се конкурира с моделите Rolls-Royce Cullinan и Bentley Bentayga, въпреки че те нямат електрически версии. Вероятно става дума за съперничество по отношение на лукса.

Миналогодишният тийзър показва седан (отгоре) и кросоувър. Двойката е тясно свързана: платформата и електрическата задвижваща система са общи, вътрешната архитектура и екстериорният дизайн са от същия автор.

Седанът дебютира без технически детайли. Дори габаритите все още не са известни. Ясно е, че електрическите двигатели са на всяка ос, работещи в  комбинация със система с двойно предаване. Автономният пробег от 400 мили (644 км) изглежда е достатъчен за конструкторите.

„Концепцията Lagonda All-Terrain дава ясни сигнали за първия Lagonda, който ще бъде пуснат в серийно производство. В същото време той демонстрира, че задвижването с нулеви емисии ни позволява да създаваме впечатляващи автомобили, които могат радикално да променят нашите пазарни сектори”, каза президентът на Aston Анди Палмър. "Очаквам щанда на Lagonda в Женева да бъде по-оживен отвсякога и очаквам с нетърпение да видя реакцията на публиката със собствените си очи."

Коментари
comments powered by Disqus