Веднага откривате пряката връзка с прародителя от 1976 г., проектиран от от Уилям Таунс
Докато първоначално бе предназначена само за Близкия изток, Aston Martin Lagonda се подготви за Женева, за да задовили любопитството на малкото европейци, които биха проявили интерес към този автомобил. Ето я и срещата с големия Aston.
На щанда на Aston Martin на салона в Женева r 2015 звездите не липсваха. Радикалният Vantage GT3 беше там, за да докаже, че преподобният V12 5,9 не е казал последната си дума, чудовищният Vulcan ,че не може да отсъства в борбата на хипер автомобилите и концепцията DBX, която открива нови посоки, и между другото изплаши пуристите. Но докато тези три звезди приковаха очите на посетителите, друга дама стоеше встрани от тълпата в ъгъла на щанда на марката от Гейдън.
След представянето на лимузината за пресата и първите снимки отблизо, вече се появява публиката и нейните реакции, които понякога са противоречиви. Aston Martin Lagonda е типичен пример за това. При появата на първите официални снимки през миналата година си изградихме една представя за модела, сега впечатлението на салона в Женева е доста по-различно. Веднъж застанал пред самата лимузина, веднага си давате сметка за силното й присъствие и успеха на нейния дизайн.
Силуетът сякаш е изваян от скулптор и едновременно отличителен, като обновява по блестящ начин стилистичните кодове на марката. Веднага откривате пряката връзка с прародителя от 1976 г., проектиран от от Уилям Таунс. Очевидно този автомобил се откроява достатъчно ярко от останалата гама на Aston Martin и заслужава славата на емблемата Lagonda. Изпълнението на интериора е подобно на това, което знаем от продуктите на Гейдън, направен с голям финес при избора на материали. Луксът и изключителността веднага бият на очи и няма съмнение, че Lagonda Taraf принадлежи към най-високата автомобилната каста, заедно с Rolls Royce или Bentley Mulsanne.
Технически лимузината е построена върху платформата VH на Aston Martin и е оборудвана с известния V12 5,9, чиято мощност може да се променя в зависимост от желанията на клиента. Всеки елемент в този автомобил може да бъде индивидуализиран от подразделението Q на производителя.
Базовата цена за лимитираната серия от 200 копия не се разкрива, но това вероятно ще трябва да бъде в най-високите сфери. Ексклузивността всъщност няма цена, както е добре известно.