Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Aventador S Roadster с твърд покрив

11.09.2017 10:19

Управление на четирите колела, подобрена аеродинамика и адаптивни амортисьори

Lamborghini Aventador S Roadster роши косите с 350 км/ч и разполага с всички нововъведения, които купето вече има: управление на четирите колела, подобрена аеродинамика, адаптивни амортисьори и режим Ego.

Очакваше се Lamborghini да пусне отворена версия на Aventador S. Концернът VW ще изложи на щанда си на IAA - Aventador S Roadster, който ще стъпи на пазара в началото на 2018. Включително данъците, Aventador S Roadster ще се продава в Германия за 373 262 евро. Това е надценка от 38212 евро в сравнение с купето.

V12 средно разположен двигател със 740 к.с. и 690 Нм

Купувачът получава подвижен твърд плот, който тежи шест килограма и може да бъде прибран под предния капак. Покривът се предлага от карбон или в черен гланц. Кърмата е променена в сравнение е купето, вертикалното предно стъкло може да се наклонява електрически или да служи като вертобран. Вместо стандартния капак на двигателя, срещу допълнително заплащане може да се поръча и прозрачен капак, под който се вижда надлъжно разположения 6,5-литров V12. Средно разположеният двигател генерира  740 к.с. и 690 Нм. Трансмисията ISR превключва седемте скорости в рамките на 50 милисекунди. Тъй като Roadster е с 50 килограма по-тежък от купето, една десета от секундата се губи от нула до 100 км/ч: спринтът отнема 3,0 секунди и достига максимална скорост от 350 км/ч.

Еgo режим на шофиране

Шофьорът може да избира четири режима на управление при задвижването на четирите колела, кормилно управление и окачване: Strada, Sport и Corsa са предварително настроени в режим на Ego, водачът сам може да комбинира настройките. Променливата система на амортисьорите и управлението на четирите колела подобрят маневреността. Lamborghini е подобрил аеродинамиката на Aventador с въвеждането на S-Modell, като например е увеличил притискането, а регулируемият заден спойлер намалява съпротивлението на въздуха. Roadster серийно е променил аеродинамиката, задвижването на всички колела, кормилното управление и шасито. Карбоново-керамичните спирачки са стандартни. На предната ос се въртят 20 цолови Pirelli P Zero и 21 цола на задната ос, които са специално разработени за Aventador S.

Програма за индивидуализация Ad Personam


Lamborghini ще представи на изложението новия Avenatdor S Roadster оборудван от програмата за индивидуализация Ad Personam. Премиум екземплярът е лакиран в цвят Blu Aegir, цвят, който наподобява на дълбокия океан. Вътре кожата на седалките, вратите и арматурното табло е в цвят Blu Delphinus и Bianco Polar. Покривът серийно е тапициран в алкантара, срещу допълнително заплащане може да бъде облицован, подобно на интериора с карбонови елементи. Карбон има и рамката на предното стъкло, в броните, странични престилки и въздухозаборниците.


                                

Коментари
comments powered by Disqus