В Женева Lamborghini предлага преработена версия на суперспортния Gallardo. LP 560-4 е по-лек, но още по-мощен и изкусителен.
Основната новост тук е 5,2-литровият десетцилиндров централноразположен двигател, чиято продуктивност възлиза на 560 "коня". Архитектурата му, която предвижда ъгъл от 90 градуса между цилиндрите, позволява по-нисък център на тежестта. В сравнение с предшественика теглото на автомобила е спаднало с 20 килограма и сега стрелката на кантара се заковава на 1410 кг.
11,8 секунди от 0 до 200 км/ч
Благодарение на изредените оптимизации и по-бързата смяна на предавките LP 560-4 спринтира от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди и достига 200 км/ч след още осем. Максималната скорост вече възлиза на 325 км/ч. Въпреки зрелищните характеристики на автомобила италианците обещават среден разход на гориво от 13,7 литра при сдържан маниер на шофиране.
Каросерията на представеното Lambo също не се е разминала без модификации - отпред "пуфтят" разширени въздухозаборници, отзад пък място е заел още по-масивен дифузьор. Впечатление правят и новите Y-образни стопове от светещи LED-полупроводници.
Оптимизирано двойно задвижване
Модифицираната ходова част и новото двойно предаване, което изпраща 43% от въртящия момент към предния мост и 57% към задния, са неотменна част от Gallardo LP 560-4. Безстрашният пилот разполага с пет режима на каране и смяна на предавките, които освен че въздействат върху програмата за стабилност ESP, засягат и хода на педала на съединителя. Спирачките са оборудвани с 365 респ. 356-милиметрови дискове, които държат изкъсо класическите 19-цолови колела.
В салона фейслифтът обхваща единствено контролните уреди и превключвателите, разположени в централната конзола.
bobo
Tova e emanaciqta na vyrhovniqt avtomobil!!!Bella machinna!