Доставките на марката са се увеличили с 25% само за първото тримесечие на 2021 г.
По повод автомобилното изложение в Милано Монца, организирано миналия уикенд в италианския град, където Lamborghini пооказа няколко от своите модели, президентът и главен изпълнителен директор на марката, Стефан Винкелман, потвърди отличните търговски резултати, записани от началото на годината.
Представен в Милано като президент и главен изпълнителен директор на Lamborghini, но също така и като президент на Bugatti (френският производител изложи там Chiron Super Sport и Bugatti Bolide по-специално), Стефан Винкелман говори за бъдещето на Lamborghini и постепенния му преход към електрификация (всички модели ще има електрически вариант в рамките на три години) и актуализация на продажбите на производителя от Сант’Агата Болонезе.
Миналата година, въпреки пандемията и затварянето на производствената си площадка за няколко седмици (70 дни), Lamborghini завърши годината с втория най-добър резултат в историята си по отношение на продажбите, с доставени 7430 автомобила. Тази цифра е с 9% по-ниска в сравнение с финансовата 2019 г. (в края на която 8205 автомобила са намерили свои купувачи), които обаче са се възползвали от рязък скок на продажбите през последните месеци на 2020 г.
В Милано Стефан Винкелман потвърди, че доставките на Lamborghini са се увеличили с 25% само за първото тримесечие на текущата година и че марката вече е продала почти 10 месеца от производствения си капацитет. Какво тогава, да гледаме края на годината с голям оптимизъм и да очакваме нов рекорд на продажбите след няколко месеца.