Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini не предвижда ръст в краткосрочен план

11.06.2009 18:23

Производителят на луксозни спортни автомобили не вижда индикации за подобрение на пазарната ситуация преди 2011 г. За първите 5 месеца на настоящата година продажбите на компанията са намалели с 40%.

“Бихме могли да останем доходоносна компания при спад в продажбите до 40% (през 2009 г.) Предвиждаме същият сценарий да се повтори и през 2010 г. и да има раздвижване едва през 2011 г.”, коментира изпълнителният директор на базираната в италианското градче Сант’Агата Болонезе компания Щефан Винкелман.

Lamborghini е основана през 1963 г. от Феручо Ламборгини и в момента е подразделение на Audi AG, който е притежание на най-големия автомобилен производител в Европа – Volkswagen AG.

Компанията е продала 2430 автомобила през 2008 г. на стойност от 170 000 до 360 000 евро, оповести Винкелман.

Най-големият пазар остава американския, въпреки спада в продажбите с повече от 40% през първите 5 месеца на годината. Винкелман очаква Китай да измести Италия от позицията на втори най-голям пазар за автомобилите на Lamborghini през следващите от 3 до 5 години.

Той уточнява, че компанията е съкратила с около 30% производството си, за да е адекватна на спада в продажбите. Въпреки това времето за доставка на автомобил е паднало от година на шест месеца поради намалялото търсене.

"Lamborghini е в постоянен контакт с доставчиците, за да им помогне да преодолеят трудната ситуация. Ние сме по средата между доставчиците и дилърите, а трябва да се разправяме и със синдикатите заради намаленото работно време”, допълва Винкелман.

Въпреки че изпълнителният директор на производителя на луксозни автомобили признава, че “кризата е много дълбока”, той добавя, че много купувачи предпочитат не да се откажат от покупката, а просто да я отложат, тъй като това е колкото финансово, толкова и емоционално решение.

“Купуваш Lamborghini, защото тoва е осъществената ти мечта”, заключава той.

Коментари
comments powered by Disqus