Huracan Tecnica е своеобразно прощаване с култовия модел на италианците
Малко след Aventador, за съжаление скоро ще дойде време и на Huracan да излезе в пенсия. Преди финала на производството обаче италианците пускат на пазара една много специална серия - Lamborghini Huracan Tecnica.
Lamborghini Huracan ще се продава още две години, а през 2024 година се очаква неговият наследник. Подобно на Aventador, който очаква да получи наследник през 2023 година, Lamborghini ще изпрати Huracan с няколко специални серии. Първата от тях е Huracan Sterrato. Този вариант е доста интересен и има възможност да се движи и по неасфалтирани пътища. Втората от тях беше разкрита днес и се нарича Huracan Tecnica. Предшественикът на Huracan - Gallardo, също имаше версия Tecnica, която излезе малко преди спирането му от производство. LP 570-4 Superleggera Edizione Tecnica беше името на най-доброто Gallardo за всички времена, като имаме всички основания да смятаме, че при сегашния модел нещата няма да бъдат по-малко впечатляващи.
Huracan Tecnica се задвижва от 5,2-литров V10 с 640 к.с. и 565 Нм, който е заимстван от версията STO, задвижването е на задните колела, които разполагат и със завиваща функция. Tecnica е получила специална спортна ауспухова система с шестоъгълни накрайници и особено агресивен звук. За допълнителна динамика на пътя се грижи системата LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), която се грижи за оптималното взаимодействие между различните компоненти на ходовата част. Режимите на работа са Strada, Sport и Corsa. Кормилното управление е получило по-директна настройка.
Фини настройки има и в областта на аеродинамиката. Специално покритие за дъното на автомобила, карбонов преден капак, нова предна престилка, нова задна престилка и нов спойлер на задния капак - това са само част от промените, които намаляват коефициента на обтекаемост с 20 процента и подобряват притискателната сила с 35 процента в сравнение с Huracan Evo. Подобрения са правени и по охлаждането на карбоново-керамичните спирачки. От STO са заимствани и гумите Bridgestone Potenza, които са обути върху оформени по нов начин 20-цолови колела.
В интериора откриваме регулируеми по височина състезателни седалки и нови графики на комбинирания дигитален прибор, който може да показва времена за обиколки и различни телеметрични данни.