Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Reventon Roadster: На подиума

15.09.2009 10:06

Lamborghini представи официално роудстъра Reventon. Само двайсет такива машини ще излязат от фабриката на компанията в Сант’Агата Болонезе.

Откритата версия на дебютиралия точно преди две години Reventon тежи 1690 кг, което е само с 25 повече спрямо купето. Това е възможно благодарение на високоякостните стоманени профили на шасито и повсеместното използване на карбонови структури. От Lamborhini обясняват, че шасито на Reventon Coupe е изключително здраво и нуждата от модификации е била съвсем малка въпреки отстранения покрив.

Роудстърът по никакъв начин не се различава от своя донор – агресивни ъгловати форми, внимание към всеки детайл и много, наистина много мощ. 6,5-литровият атмосферен V12 слага юздите на 670 „коня“ (8000 об./мин) при максимален въртящ момент от 660 Нм (6000 об./мин). Благодарение на шестепенната автоматична е-gear трансмисия и двойното предаване предаване роудстърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди. Ако имате достатъчно финанси и смелост, стрелката на скоростомера може да достигне до изумителните 330 км/ч.

Дългият 4700 мм Reventon разполага с междуосно разстояние от 2665 мм, като широчината е 2058 мм, а височината – само 1132 мм. Двигателят е разположен надлъжно пред задната ос, а трансмисията е пред него, под централния тунел. Благодарение на тази конфигурация задните колела понасят 58% от общото тегло. Двете седалки са разположени максимално близко до пода, за да се постигне по-нисък център на тежестта. Просветът на спортиста в предната част може да бъде увеличен с 40 мм директно с натискането на един бутон, което улеснява употребата и в градски условия.

Окачването опред и отзад е с двойни напречни носачи с две пружини за предната ос и четири на задната. То контактува с асфалтовата настилка посредством 18-цоловите олекотени колела, „обути” с гуми 245/35 отпред и 335/30 отзад. Под тях срамежливо се показват композитните спирачни дискове с диаметър от 380 мм.

Инструменталния панел на Reventon Roadster за съжаление не е аналогов, като класическите уреди са заменени от три екрана. В интериора впечатление правят още карбоновите и алуминиевите панели, естествената кожа, комбинирана с алкантара и богатото оборудване.

От роудстъра Reventon ще бъдат произведени само 20 бройки. Всяка от тях ще струва 1,1 милиона евро с таксите. Продажбите започват следващия месец.

Коментари
comments powered by Disqus