Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini SC18 е индивидуален проект

19.11.2018 16:57

Автомобилът с две врати, чийто клиренс е 109 мм, е предназначен главно за писта

Автомобилното спортно крило на Lamborghini, подразделението  Squadra Corse, представи първия автомобил, създаден в сътрудничество с клиент в единствен екземпляр. В техническо отношение SC18 е купето Aventador SVJ с V12 двигател 6,5 (770 к.с., 720 Нм) и седемстепенна роботизирана трансмисия  ISR. Но тъй като каросерията е нова и е изработена от  "ултралеки материали" и въглеродни влакна, масата е намалена, което би довело до подобряване на вече впечатляващото ускоряване от 2,8 секунди до сто и максимална скорост от 351 км/ч. Автомобилът с две врати, чийто клиренс е 109 мм, е предназначен главно за писта, но е разрешено управлението му и по обществени пътища.

"Синергията" с клиента е довела до появата на страхотна смесица Така, предната част е "вдъхновена" от състезателното купе Huracan GT3 EVO, а задната част носи чертите на Huracan Super Trofeo EVO с две врати.

Производителят отбелязва, че 12-те въздухозаборника вече са доказали своята ефективност при издръжливост. Антикрилото от карбон се регулира ръчно в три позиции.

Каросерията от въглеродни влакна е боядисана в сиво Grigio Daytona с червени нюанси, което подчертава изключителността на купето SC18. Джантите (20 инча отпред, 21 инча отзадн) с гуми Pirelli P Zero Cors са специално разработени за този модел. Собственикът не е дал снимки на интериора, но е известно, че в салона има спортни седалки от карбон, а черната алкантара Nero Ade се комбинира с червените шевове Rosso Alala.

Италианският производител споделя, че "SC18 проправя пътя към следващите персонализирани проекти за клиенти-спортисти в рамките на подразделението Squadra Corse".

Коментари
comments powered by Disqus