Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Urus от ABT Sportsline

13.06.2019 15:42

Немското тунинг студио увеличи максимално ефективността на супер кросоувъра

Немското тунинг студио ABT Sportsline се ангажира с всъдехода Lamborghini Urus, за да увеличи максимално неговата ефективност.

Кросоувърът от Стант 'Агата Болонезе, задвижван от 4,0-литров V10 битурбо двигател с мощност  650 к.с. и  850 Нм, с двойно предаване и 8-степенна автоматична трансмисия, вече е сред най-ефективните модели в своя клас с ускоряване от 0 до 100 км/ч за 3,6 сек и каталожна максимална скорост от 305 км/ ч. Но това не възпрепятства ABT Sportsline да добави своя личен почерк и в този случай да оптимизира динамичните характеристики на въседхода.

Туниг специалистът от Кемптен е монтирал на на Urus своята система ABT Engine Control (AEC), за да освободи мощността и така да се получи не по-малко от 710 к.с. и 910 Нм. Достатъчна мощност, за да позволи на италианския всъдеход да спечели 3 десети от секундата при упражнението от 0 до 100 км/ч, време, сравнимо с чисто спортни автомобили, като Porsche 911 Carrera S, например.

Коментари
comments powered by Disqus