Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Urus от Novitec

17.09.2019 09:46

Тунингованият всъдеход е по-широк с 10 см отпред и с 12 см отзад в сравнение със стандартния

Ако установите, че на вашия Lamborghini Urus му липсва хъс и индивидуалност, тунинг студиото Novitec предлага да отстрани проблема чрез добавяне на нови мускули на всъдехода , в което се крие и тайната.

След като се зае с моделите Huracan и Aventador в различните им версии, Novitec сега хвърли око на кросоувъра Urus, който придобива нов характер, чрез екстериорна доработка, наречена Esteso, включваща нови елементи на каросерията (преработени брони , странични престилки...), разработени в аеродинамичеи тунел, което ще позволи на кросоувъра да стане леко по-голям (тунингованият Urus е по-широк с 10 см отпред и с 12 см отзад в сравнение със стандартния модел).

Към външната промяна, декорирана с с 23-цолови джанти Vossen NL4 с гуми Pirelli P Zero, е добавена и механична доработка, която дава възможност на V8 4.0-литровия битурбо двигател на Urus да развива мощност до 782 к.с. и 1032 Нм в най-модерната му версия, което е със 132 к.с. и 182 Нм повече от серийния модел (първото ниво на ефективност, предложено от Novitec, ще бъде мощност от 747 к.с.).

Urus получава максимална скорост от 312 км/ч, която е  значително по-висока от тази, предложена от заводския модел, която е 304 км/ч. Упражнението от 0 до 100 км/ч най-накрая се изпълнява както и досега за 3,3 сек (за версията на Urus със 747 к.с.).

Коментари
comments powered by Disqus