След премиерата си на шейсет и четвъртия филмов фестивал във Венеция преработеният Musa ще отскочи до Франкфурт в подкрепа на майчиния мегаконцерн Fiat. Моделът използва колесната база на Punto и практически е идентичен с Fiat Idea.
Новата емблема на Lancia гордо блести върху радиаторната решетка на компактния ван и хармонира с хромираните детайли на предницата. Задните светлини са вече модернизирани и отговарят на съвременните разбирания за активна сигурност, а техните светодиоди изпъкват с особена изящност най-вече през нощта.
Подарък за всички с развинтено въображение е възможността за избор сред 32 различни вариации за разположение на седалките. Особен жест към пасажерите представлява и панорамният шибедах Granluce, чиято площ заема 70% от тавана.
Благодарение на по-нисък под товарното пространство се е увеличило с 75 л и вече достига 375 литра. Максималният обем на разкрасения с ексклузивни материали багажник е 1 495 лилтра.
Задвижващите двигатели са пет – три дизела и два бензинови. Базовият дизел е 1,3-литров Multijet с мощност 70 к. с., последван от агрегат със същия работен обем, но с увеличена до 90 к. с. тяга. Най-мощният от дизелите е 1,9-литровият Multijet 8V с 100 „коня”. И двете бензиновите версии разполагат с обем от 1,4 литра и съответно 77 и 95 к. с.
Lancia не предоставя информация за осъществени технически подобрения в автомобила.