Land Rover ще участва на автосалона в Лос Анджелис с третата прототипна версия на бъдещия Defender. Този път основният акцент е върху офроуд капацитета на DC100.
Във Франкфурт тази есен британската компания обяви официално, че работи върху наследник на Defender и представи първите две прототипни версии. Положителните отзиви към тях бяха повече от критиките, но не липсваха и изказвания, че всъдеходът е изгубил ключовите си характеристики – добри офроуд показатели, комбинирани с висока надеждност. Вероятно това е и причината третият прототип да бъде оборудван с 20-цолови колела, върху които са монтирани гуми на Cooper за всякакъв терен, с шнорхел, който да позволява атакуването на дълбоки водни препятствия и с лебедка на предната броня, комбинирана с две куки за теглене.
Прототипът DC100 , представен във Франкфурт, използваше двулитров дизел с принудително пълнене, а DC100 Sport, аналогичен като обем и аритектура бензинов двигател. И двата бяха снабдени с осемстепенна скоростна кутия, постоянно двойно предаване и новата Terrain Response система. И при дизеловия, и при бензиновия мотор е предвидена възможност за хибридна компановка.
„Намерението ни е новият Defender да се появи на пазара в средата на дестилетието, но ни очаква много работа преди да се стигне до там. Тези прототипи са само началото на едно дълго пътуване“, коментира Джон Едуардс, бранд директор на Land Rover. „Дойдохме в Лос Анджелис, за да покажем DC100 и DC100 Sport и за да започнем активно да проучваме какви възможности има в Северна Америка за бъдещия Defender.“