Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Defender с нов дизел и електромотор

09.09.2020 13:05

Особено важна е появата на редовия битурбо дизелов двигател 3,0 Ingenium във всъдехода

Land Rover Defender вече разполага с усъвършенствани нови двигатели, ново ниво на оборудване и повече опции, което го прави още по-привлекателен за аудиторията. Легендарният всъдеход е най-здравият и най-способният Land Rover, създаван досега, който съчетава в себе си свързаните технологии на 21-ви век и неоспоримите офроуд характеристики на Land Rover. Новият модел представя 70 години на иновации и подобрения, отдавайки почит на историята на автомобила за здравина и солидност, и същевременно оставайки изцяло Defender, пригоден за новото време, в което живеем.

За моделната 2021  година, усъвършенстваният нов Plug-In хибрид (PHEV) модел - P400e - ще бъде този, който да направи иконичния всъдеход още по-желан. Комбинирайки мощен 2.0-литров четирицилиндров бензинов двигател и 105kW електрически мотор, 404-те к.с. на P400e ще доставят изключителен въртящ момент с нискък разход на гориво, с емисии на CO2 от само 74 г./км. и комбиниран разход на гориво от 3.3 л./100 км. С новия Defender потребителите ще могат да шофират в изцяло електрически режим до 43 км., включително офроуд, където непосредственият въртящ момент от електрическия мотор прави модела още по-способен.

Наред с новия P400e, мощният и ефективен редови шестцилиндров дизелов двигател Ingenium на Land Rover се присъединява също към гамата. Силното представяне, плавните реакции и усъвършенстването се комбинират, за да доставят още един Defender, който е универсален автомобил от световна класа на пътя и ненадминат експерт извън пътя.

Новото ниво на оборудване X-Dynamic е достъпно както за Defender 90, така и за 110, предлагайки разнообразие от дизайнерски детайли както в екстериора, така и интериора, които отразяват огромните възможности на модела и гарантират, че той ще се откроява сред тълпата.

Гамата от опции за персонализиране на Defender също нарасна, като се предлагат нови цветове, включително Yulong White, Silicon Silver и Carpathian Grey в комбинация с избор от контрастни покриви. Изборът от индивидуални опции също е на разположение за първи път, включително сгъваемият покрив от плат за Defender 110 и изборът на пакет за окачване на Defender 90, докато премиум LED предните фарове, аудиосистемата Meridian, Head-Up дисплея и предните светлини за мъгла могат да се добавят поотделно.

Ник Колинс, директор на автомобилната линия Defender, Jaguar Land Rover, сподели: „Възможностите на Land Rover Defender продължават да се развиват с редица подобрения на задвижването и дизайна. Клиентите на Defender имат по-голям избор от всякога с пълен набор от екстериорни и интериорни цветове и облицовки, включително новото отличително ниво на оборудване X-Dynamic. "

Defender P400e Plug-In хибрид

Новият P400e Plug-In хибрид (PHEV) е ключов за последните нововъведения при Defender. Предлага се при модела 110 и осигурява комбинация от динамика и икономичност, като същевременно превръща модела в най-способният и издръжлив електрифициран Land Rover. С ненадминати офроуд способности P400e е в състояние да се движи в изцяло електрически режим, внасяйки ново измерение в приключенията сред дивата природа.

Задвижван от 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател с мощност 300 к.с. и 105 kW електродвигател, задвижван от 19,2kWh батерия, P400e осигурява комбинирана мощност от 404 к.с. и електрически обхват от 43 км.

Defender P400e отделя едва 74 г./км. CO2 с разход на гориво от 3.3 л./100 км. Наред с впечатляващите разход на гориво и отделени емисии, Defender P400e може да ускори от 0-100 км./ч. за 5,6 секунди и да достигне максимална скорост от 209 км./ч.

Иън Грей, мениджър Powertrain Advanced Engineering, Jaguar Land Rover, сподели: „Усъвършенстваният нов P400e Plug-In хибрид перфектно балансира динамика с нисък разход на гориво и изцяло електрически офроуд възможности. Най-новият модел също така предлага усъвършенствани и мощни нови редови шестцилиндрови дизелови двигатели, които предоставят намален разход на гориво и прецизно управление. Те се присъединяват към широката гама от опции за задвижване на Defender."

Стандартни за всички модели Defender P400e са 20-инчови алуминиеви джанти, електронно въздушно окачване и порт за зареждане, разположен от лявата страна на автомобила. Всички варианти на PHEV се предлагат със стандартен кабел за зареждане Mode 3, като се предлага и опционен кабел Mode 2. Кабелът за зареждане Mode 3 позволява зареждане до 80% за два часа, докато зареждането чрез кабел Mode 2 ще отнеме около седем часа, за да се зареди до 80% - идеално за домашно зареждане през нощта. 

Използвайки 50kW бързо зарядно устройство, P400e се зарежда до 80% за 30 минути.

Defender P400e се предлага с опция от пет или шест места, стандартна тризонова климатична система, затъмнени стъкла и предно соларно стъкло. Специфично за варианта PHEV е регенеративното спиране, ключов технологичен компонент за постигане на впечатляващо нисък разход на гориво, възстановяване на загубената енергия при забавяне и спиране и връщане й обратно в батерията.

Задвижващият механизъм PHEV също носи превъзходни офроуд възможности. Линейното доставяне на въртящ момент, осигурено от електрическия мотор и плавния, мощен бензинов двигател, се комбинират за максимална гъвкавост, като работят безпроблемно с усъвършенстваните системи, които правят Defender най-здравия и издръжлив Land Rover.

Defender предлага високопроходими и нископроходими офроуд възможности в пълен електрически режим, като гарантира, че неоспоримите способности на Defender са налични при всички опции на двигателя и задвижването.

Тези характеристики също са ключови за възможностите за теглене на Defender - P400e може да тегли до 3 000 кг. и е способен да носи товар на покрива от 168 кг. (динамичен) или 300 кг. (статичен).

Нов редови шестцилиндров дизелов двигател Ingenium и интелигентно задвижване на всички колела

Вече се предлага нов редови шестцилиндров дизелов двигател от гамата Ingenium, предлагащ подобрен въртящ момент, плавни реакции и усъвършенстван разход на гориво благодарение на своята технология Mild-Hybrid Electric Vehicle (MHEV) и нова интелигентна система за задвижване на всички колела.

Разположен на върха на гамата, D300 осигурява подобрена мощност и въртящ момент, с 300 к.с. и 650Нм въртящ момент, ускорявайки от 0-100 км./ч. за 6.7 секунди при Defender 90. По-високият въртящ момент означава, че Defender D300 осигурява безпроблемно представяне както на пътя, така и извън него, перфектно пасвайки на твърдия характер на Defender.

Технологията MHEV допринася за подобрен разход на гориво чрез ефективна система Stop/Start, която спира двигателя в покой, както и възстановява енергията, която обикновено се губи при спиране или забавяне. След това тази енергия се изпраща обратно в батерията и може да бъде преразпределена по-късно. Ключово предимство на MHEV е, че тази енергия се използва при ускоряване, предоставяйки по-бързи реакции за по-високи нива на динамика.

Новата интелигентна система за задвижване непрекъснато променя въртящия момент въз основа на данните от околната среда, предоставени от сензора, за да разпредели въртящия момент към едната или другата ос, както е необходимо. Тази интелигентна система за разпределение на въртящия момент оптимизира сцеплението и ефективността на задвижването, което води до намален разход на гориво и ниски емисии на CO2 - и всичко това, без да жертва нито една от присъщите офроуд способности на Defender.

В комбинация с технологията MHEV и усъвършенстваният редови шестцилиндров двигател, дизеловите Defender са по-икономични и по-отзивчиви от двигателите, които заместват.

D200 и D240 се променят в D200 и D250 за 2021 г., използвайки същия редови шестцилиндров двигател Ingenium като D300 със съответно 200 к.с. и 249 к.с. Увеличаването на въртящия момент осигурява подобрена динамика, с 500Нм (D200) и 570Нм (D250), използвайки и MHEV технология за усъвършенстване на разхода на гориво и намаляване на емисиите при дизеловата гама на Defender.

Новите Ingenium D200 и D250 са с разход на гориво от 8.8 л./100 км. и емисии на CO2 до 230 г./км. и ускорение от 0-100 км./ч. за 10.2 секунди и 8,3 секунди съответно за Defender 110.

Defender X-Dynamic

Новото ниво на оборудване X-Dynamic разширява избора на спецификации при гамата на Defender.

Името X-Dynamic дава представа за идентичността му. Подобно на всички модели Defender, това ниво на оборудване прави всъдехода изключително способен и здрав, но с набор от подобрения, за да осигури по-строг външен вид и усещане, благодарение на екстериорните детайли.

Всички алуминиеви джанти се предлагат с покритие в цвят Satin Dark Grey/Gloss Black, заедно с капачки за огледалата в цвят Narvik Black.

Вътре уникалните елементи включват осветени метални протектори и седалки изработени от Robustek в цветови завършек Duotone.

Robustek е изключително здрав материал, подобен на текстил, използван при екстремни ситуации на открито. Той е устойчив на ожулвания, с уникална текстура, която добавя по-голяма дълбочина към интериора на Defender. Вдъхновен от работническите ръкавици и кръпките на мотоциклетните якета, той следва мотото на Defender, че е способен на велики дела с материали, които са атрактивни, но напълно подходящи, здрави и устойчиви.

Материалът Robustek е стандартен за всички модели X-Dynamic в редица цветове, в зависимост от спецификацията. Моделите Defender X-Dynamic S и SE се отличават със зърнеста кожа Duotone с акцент Robustek, докато X-Dynamic HSE се отличава с кожа Windsor Duotone с акцент Robustek. Всички се предлагат с избор от цветове Ebony, Khaki, Ebony и Acorn или Lunar.

Интериорните емблеми X-Dynamic и покритието на централната конзола също отличават новото попълнение, заедно с покритието в цвят Light Grey Cross-Car Beam Powder, облицовката на тавана в цвят Ebony Morzine и дръжките на вратите в Eiger Grey.

По-голяма персонализация с нови цветове и опции

Отделните опции и пакети също са обновени при гамата на Defender, включително с по-богат избор от екстериорни цветове, което дава огромни възможности за персонализация на модела.

Новите цветове са Yulong White, Silicon Silver, Hakuba Silver и Carpathian Grey, с бели или черни контрастни покриви, налични при всички цветове.

Отделни опции включват 3D съраунд камера, сгъваем покрив от плат за Defender 110, премиум LED предни фарове с характерни дневни светлини, аудиосистема Meridian, Head-Up дисплей и предни светлини за мъгла.

Разширявайки броя на пакетите с опции, Defender вече може да бъде избран с пакет Blind Spot Assist и избор от пакет Family или Family Comfort. Пакетът Family добавя седалки на третия ред с тризонова климатична система и йонизация на въздуха в купето, докато Family Comfort предлага отопляеми седалки.

Defender 90

Наред с Defender 110, Defender 90 дава на клиентите още по-голям избор да изберат перфектния модел.

Задвижван от същата гама мощни бензинови и дизелови двигатели Ingenium с технология Mild-Hybrid Electric Vehicle (MHEV), Defender 90 се предлага с до шест седалки, когато е монтиран със сгъваема седалка на предния ред.

Опциите за бензинов Defender включват мощните P300 и P400 с технология MHEV, заедно с новия редови шестцилиндров дизелов двигател Ingenium с мощности D200, D250 и D300. Подобно на 110, всички модели Defender 90 разполагат с осемстепенна автоматична скоростна кутия, с постоянно задвижване на всички колела при бензиновите варианти и Интелигентно задвижване на всички колела при новите дизелови версии. Системата Configurable Terrain Response предлага същите ненадмина способности като при Defender 110.

Defender 90 се отличава със същия практичен интериорен дизайн като 110, с набор от модели, от които можете да избирате - Defender, X-Dynamic, First Edition и X модели, както и S, SE и HSE. Всички те предоставят уникален поглед върху идентичността на Defender, като предоставят на клиентите богат избор от интериорни цветове и спецификации, които перфектно допълват набора от налични технологии. С място за до шест души, водачът и пътниците се възползват от просторен интериор, въпреки общата дължина, която е по-малка от компактен семеен хечбек. Defender 90 също така осигурява тесен кръг на завъртане от 11,3 м. за отлична маневреност.

Defender 90 се предлага и с избор от четири пакета аксесоари: Adventure, Country, Explorer и Urban - предоставяйки на клиентите възможността да отидат навсякъде със своя Defender и да вземат всичко, което им е необходимо.

Продажбите на автомобила от моделната 2021 година в Англия вече започнаха. Цените стартират  от 35 820 паунда .
Коментари
comments powered by Disqus