Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Defender SVR с двигател от BMW

27.07.2021 13:48
Land Rover Defender SVR с двигател от BMW

Мощността на изпълнението SVR на всъдехода ще бъде 600 к.с. или по-висока

В асортимента на второто поколение на всъдехода Land Rover Defender ще има вариант SVR. Шефът на отдела SVO Джон Едуардс говори за възможността за създаване на такава версия на модела още през 2016 г., преди пускането на актуалния Defender. Но само като предположение. Сега медиите съобщават: Defender SVR може да бъде очакван през пролетта на 2022 г. По неофициални данни вместо агрегата LR-V8 5.0 "горещият" Defender ще получи дълго обсъждания двигател на BMW, а именно 4,4 битурбо осемцилиндрав, работещ в комбинация с осемстепенна автоматична трансмисия ZF.

Сега най-мощният Defender е модификацията V8 (с индекс P525). Има 5,0 турбоагрегат с мощност 525 к.с. и 625 Нм. (На снимката - Defender 110 V8 Carpathian Edition.)

Настройките за Defender са неясни, но например в BMW M5 двигателят 4,4 генерира  600 к.с. и 750 Нм, а в модификациите Competition и CS - 625 и 635 к.с.

Мощността на версията SVR на Defender ще бъде 600 к.с. или по-висока, което ще й позволи да се бие например с всъдехода Mercedes-AMG G 63 (V8 4.0, 585 к.с. и 850 Нм). Вероятно спортният Defender ще бъде пуснат както с къси, така и със стандартни междуосия (като Defender 90 и 110), но може би предстоящият удължен Defender 130 ще бъде твърде тежък за такива игри.

В допълнение към мощния двигател, изпълнението SVR ще бъде оборудвани с преконфигурирано окачване и управление, оригинални джанти, някои със собствен дизайн.

Коментари
comments powered by Disqus