Дилърите във Великобритания вече приемат поръчки, базовият всъдеход струва 53 655 лири
Най-новото поколение на всъдехода Land Rover Discovery не спечели популярната любов. В Щатите продажбите останаха на същото ненадминато ниво - през 2018 и 2019 г. американците купиха само 19 026 автомобила. В Европа обаче търсенето спадна осезаемо: ако предходната година тиражът бе 13 120 единици, то в миналото - 9766. Клиентите не са доволни от външния вид? Уви, планираното обновяване в това отношение коренно не променя нищо. Discovery получава нова LED оптика, преработена радиаторна решетка и брони, различни джанти и нови цветове на каросерията. Освен това гамата разполага с версия R-Dynamic с черни външни елементи джанти.
Продажбите на обновения Discovery се очакват през пролетта на 2021 г., но дилърите във Великобритания вече започнаха да приемат поръчки. Базовият автомобил е на цена от 53 655 лири, въпреки че SUV-ът преди промяната вече може да бъде закупен за 48 640 лири
Дизеловата версия D250 ускорява 100 км/ч за 8,1 сек, а бензиновият P360, поддържан от 48-волтов стартер-генератор, за 6,5 сек. За сравнение, модификациите преди обновяването с двигатели с 249 и 340 к.с. изпълняват същото упражнение съответно за 8,1 и 7,1 сек.
Архитектурата на предния панел на салона е същата, но на централната конзола е инсталиран по-добър 11,4-инчов дисплей на мултимедийната система Pivi Pro. Този комплекс работи по-бързо, обучен е да се актуализира автоматично „по въздуха“, дружи с Apple CarPlay и Android Auto и работи с два LTE модема. Вече има по-малко бутони на централния тунел, а на мястото на въртящата се шайба за превключване на предавките се появи лост с електронно управление. Пътниците отзяд получават нови седалки с подобрена странична опора и по-дълги и по-пищни възглавници, а дефлекторите на въздушния поток са прехвърлени от средните колони в задната част на предната кутия за подлакътници.
Интериорът на обновения модел е лесно разпознаваем не само от големия дисплей, но и от новия волан. Британците също модернизират цифровото арматурно табло, организират платформа за по-мощно безжично зареждане с усилвател на сигнала под конзолата и подобряават системата за филтриране и йонизация на въздуха. Точката за достъп 4G Wi-Fi поддържа до осем устройства едновременно.
От предишната двигателна гама остава само четирицилиндровият 2,0 (300 к.с., 400 Нм), а останалите агрегати са сменени с редови шестцилиндров 3,0 в комбинация с 48-волтова хибридна система. Мощността на турбодизелите достига 249 и 300 к.с. (съответно 570 и 650 Нм), а за бензиновия двигател - 360 к.с. (500 Нм). Това е в Европа. Всеки Discovery има осемстепенна автоматична трансмисия, пневматично окачване (макар че и преди имаше пружини), адаптивни амортисьори и подобрено задвижване на четирите колела със съединител, който при нормални условия на шофиране за икономия на гориво разпределя до 100% от тягата към задния мост.