Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Range Rover: Вече и официално

18.06.2010 10:47 2
2
2571876057

Land Rover публикува официалната техническа информация за Range Rover от моделната 2011 година. Както се и очакваше, луксозният SUV получава 4,4-литров турбодизел, който генерира 313 к.с. и 700 Нм.

Въпреки че новият V8 разполага с 15% повече мощност и 10% повече тяга спрямо своя 3,6-литров предшественик, емисиите CO2 са ограничени на 253 г/км (спад от 14%). Това до голяма степен е следствие осемстепенната автоматична трансмисия на ZF, която за първи път намира място под капака на Range Rover. С нейна помощ тежащият 2580 кг в базовата си версия SUV ускорява от място до 100 км/ч за 7,8 секунди и достига максимална скорост от 210 км/ч.

Новият дизел не означава, че петлитровият LR-V8 (510 к.с. и 625 Нм) с механичен копресор ще отпадне от портфолиото на Land Rover. Той обаче ще се предлага с шестстепенния автоматик на ZF. И двата модела ще бъдат оборудвани с високоефективната спирачна система на Brembo с шестбутални апарати и 380 дискове отпред (365 за задната ос). Сред останалите промени впечатление правят новият CommandShift бутон, който е разположен на мястото на скоростния лост, планките за смяна на предавките директно от волана и преработената Terrain Response система за контрол на електронните асистенти при различен тип настилка и условия.

Exterior Design Pack дава възможност на бъдещите собственици на Range Rover да индивидуализират своя автомобил. Модифицирани при него са броните, радиаторната решетка, въздуховодите, праговете и накрайниците на изпускателната система, като в пакета влизат още и светлини за мъгла.

Oт Land Rover представиха още специалната серия Autobiography Black 40th Anniversary Edition. Нейната поява ще отбележи 40-ата годишнина на модела. Тя се отличава от стандартната версия по Barolo Black лаковото покритие, 20-цоловите колела, специалната радиаторна решетка, множеството хромирани детайли, панелите, покрити с фурнир от естествена дървесина и двете цветови схеми за интериора - Jet/Ivory и Jet/Pimento.

Коментари

анонимен
Indiiski bokluk.

анонимен
mnogo grozen

comments powered by Disqus