Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover започва изпитания с водороден Defender

15.06.2021 09:49

Всъдеходът Defender ще бъде FCEV тестов автомобил като част от Project Zeus на JLR

Jaguar Land Rover ще започне тестове на новата си технология за задвижване на горивни клетки с прототип Defender, задвижван с водород, по-късно тази година.

Програмата на компанията Project Zeus е част от плана на JLR за постигане на нулеви емисии на отработени газове до 2036 г. и е основна част от стратегията Reimagine, представена от изпълнителния директор Тиери Болоре по-рано тази година.

Електрическите превозни средства с горивни клетки (FCEV) ще бъдат „допълващи към акумулаторните електрически автомобили “ в новата продуктова гама на компанията. Основните предимства пред акумулаторните електрически превозни средства, както е посочено от Jaguar Land Rover, включват бързо зареждане с гориво и оптимален диапазон при ниски температури.

Project Zeus ще използва адаптиран FCEV Defender, за да тества тези атрибути в реална обстановка, както и други характеристики, като офроуд способност. Частично финансиран от подкрепения от правителството Център за усъвършенстване на задвижването, Project Zeus се управлява в партньорство с инженерингови фирми като Delta Motorsport, AVL и Marelli Automotive Systems.

JLR посочва , че прогнозите предвиждат 10 000 станции за зареждане с водород да бъдат в експлоатация до 2030 г., за да обслужват флота от 10 милиона FCEV.

Коментари
comments powered by Disqus