Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лансирането на Nissan Ariya закъснява

22.06.2021 12:43

Причините за забавянето на продажбите са на път да станат класически тази година

Най-малкото, което може да се каже, е, че изцяло електрическият SUV Nissan, Ariya, направи впечатление, когато бе официално официално обявен преди около година. Всъщност този автомобил крие зад своите ултрамодерни линии тунинг механизъм, който би му позволил да достигне 500 км автономност с голямата 87 кВтч батерия, докато най-мощната версия, която докосва лентата от 400 к.с., ще ускори от 0. до 100 км/ч за малко повече от 5 сек. Не е лошо за семеен кросоувър.

Предварителният график предвиждаше лансиране на пазара в Япония в средата на 2021 г. и в останалия свят в края на годината за базова цена от около 45 000 евро. За съжаление тези дати изглеждат отложени, изместени с поне шест месеца, както призна Асако Хошино, изпълнителен вицепрезидент на марката. Причините за това забавяне на началото на продажбите за съжаление са на път да станат класически тази година: кризата с Covid-19 и произтичащият от това недостиг на някои електронни компоненти.

Следователно липсват полупроводници, които да стартират масовото производство на този стратегически много важен автомобил за японската марка. Забавянето му може да не остане без последици за Nissan, особено ако конкуренцията успее да спази сроковете за производство и доставка. Ако някои марки преразгледаха техническото ниво на определено оборудване, става дума по-специално за последната серия от стария Peugeot 308, която миналото лято смени електронните си уреди в полза на добрите стари аналогови измервателни уреди, което е трудно да се направи същото.

 100% електрическият модел е високо технологичен по дефиниция. Nissan трябваше да направи избор, като пренасочи потока от чипове към по-големите си модели. Трябва да знаем, че електрониката днес представлява почти 40% от общите разходи за производство на автомобил, повече от два пъти в сравнение с преди двадесет години. Мислещите глави на японския производител смятат, че този недостиг би повлиял на производството на 500 000 автомобила през финансовата година. Резултат, далеч от тривиалните, следователно в и без това труден контекст.

Коментари
comments powered by Disqus